Den 92

všichni povinně napít, teď :)
Ahojte všichni, v první řadě vám VŠEM chci poděkovat, vy víte za co :)) Netušila jsem takovou odezvu, ale přesto jsem ráda, že někteří se do toho konečně pustí, nebo že jste se do toho zažrali ještě víc než předtím, musím vám říct, že fitness se pro mne stalo naprosto nedílnou součástí života. Miluju to! A je neskutečné, že tohle platí pro stále víc a víc lidí a hlavně žen! Jsme opravdu skvělé, víte to? :)

No a tak zase zpátky k práci :D Musím se přiznat, že poslední dobou to BR nějak flákám. Joooo, flákám, ale jenom proto, abych ho nahradila jiným cvičením, jinými tréninky, na které mám prostě teď náladu. Takže, předevčírem jsem se vrhla na Plyometric Cardio v rámci Insanity. Jak já bláhová jsem si myslela, že to "přece zvládnu". Jo, zvládla. Ale ze 40 minut jsem odcvičila naplno tak půlku, a pak po přestávkách zkoušela najít svůj pravidelný rytmus tepu :D To je neskutečný zabiják!!! Pro někoho, jako já, kdo to cvičil poprvé, to byl strašlivej záhul a zabíračka, a po odcvičení jsem si byla jistá, že to tak měsíc nechci vidět. No, pár dní uplynulo, moje hrdost zase nabírá síly :D Takže možná se k tomu odhodlám i dřív :)))

Včera jsem si dala svůj oblíbený Extreme Shed & Shred s Jillian, jak já to cvičení miluji. Když jsem jej cvičila prvně, měla jsem radost z nějakých snad 50% v zóně, včera to bylo už 70%. Wow. Tělo to už zvládalo lépe a hodně brzo se kromě prvního levelu hecnu i do druhého zároveň. Nejsou to dvě úrovně, ale prostě jeden workout rozdělený na dvě části, a záleží na tom, jak dlouho chcete Extreme cvičit. Takže tak :) Mimochodem, miluju co má v tomhle workoutu na sobě, strašně :D

No a dnes mám v plánu hned dva workouty, zase s Jillian. Půjdu si zavzpomínat a odcvičím si druhý level 30 Day Shred a pak tu mám taky připraven druhý level KickBox Fast Fix :) Takže jak docvičím, zapíšu hodnoty z pulsmetru.

Kickbox FastFix - Level 2
čas:
Průměr tep:
Max tep:
V nejefektivnější zóně:
Kalorie:

30 Day Shred - Level 2
čas: 26:40
Průměr tep: 135 (super, tohle je přímo uprostřed mé zóny)
Max tep: 171
V nejefektivnější zóně: 48% (13min)
Kalorie: 177


Tohle si jednou udělám, sliny mi tečou už teď :D Sice je to snídaně tak na týden, ale určitě je to mňamka :)


Takže já jdu raději cvičit, než zas přijde bouřka, 
včera taky byla a pak hodinu nešel proud...
Mějte se, Nikki
Jo a zapomněla jsem vám říct, že jsem
včera byla 
na večeři se svým ♥ a dala jsem si výborné
jídlo 
na počest mého čtvrt roku :) Kuřecí maso se
spoustou 
zeleniny v tortille. Bylo to neskutečně
výborné, 
chtěla jsem jít do kuchyně a dát kuchaři
pusu 
za tak skvělé žrádlo :D