Den 89

Ahoooj :)
Takže, mé čekání na činky skončilo, žádné mi nepřišly, ani nepřijdou. Minulý pátek mi od obchodu zijemesportem.cz přišel email, že má zásilka byla odeslána. Vybrala jsem si službu PPL a očekávala, že se mi tedy do rukou dostanou v pondělí. Nestalo se. Tak jsem ve vší slušnosti kontaktovala obchod přes chat, kde se mi velice omlouvali, že s moji zásilkou nastaly komplikace, jelikož ještě nedorazila do jejich skladu potítka, která jsem tam měla jako součást objednávky. Dobře, může se stát, že se objednávka pozdrží - i těch 8 dní od objednání. Co mi ale nešlo do hlavy, byl fakt, proč mi teda 3 dny předtím oznámeno, že má zásilka je na cestě.

Nekomentovala jsem to a snažila se s dotyčnou nebo dotyčným domluvit, ať ta potítka tedy z objednávky vyškrtne, a naopak, přihodí mi tam ještě něco jiného a zda může PPL službu zrušit a poslat to přes Českou poštu. Jasně, není problém. Říkám si: super, zařízeno, hotovo, prima. Když jsem však poprosila, aby mi z obchodu přišel potvrzený email o změně objednávky, což mi bylo slíbeno, nestalo se tak. Tak znovu přes chat píšu do obchodu a ptám se, opět slušně i se smajlíkem, kdy mi přijde potvrzení o té změně objednávky. Odpověď zněla něco jako:"Jo, moment". Tak tedy čekám moment. Super, email opravdu přišel, ale nebylo v něm změněno vůbec nic. Ani způsob doručení, ani nebyla zrušena potítka, ani v něm nebyly změny ohledně dalšího zboží. Říkám si, nebudu otravovat, třeba na tom pracují. Jenže ani po pár minutách jsem se jiného potvrzení skrz email nedočkala. Zkouším tedy přímo stránku, zda je objednávka změněna tam. Nic. Tak se znovu ozývám slušně přes chat dotyčné osobě. Už bez smajlíků. Píšu, že objednávka stále není změněna, tak mi ta dotyčná osoba vypočítala novou cenu po bůhví jaké době a napsala, kolik mám zaplatit novou částku včetně změněného zboží a způsobu doručení. Říkám tedy, že děkuji, ale že bych byla přeci jen ráda za ten email, ať mám podklad ohledně toho, za co (do prdele) platím, no ne? Odpovědi se mi nedostalo žádné, dotyčná osoba chat vypla, neřekla ani "nashledanou" ani nic jiného. Objednávka je až do dnešního poledne nezměněna, nedorazil žádný email, a já jsem tímto s touto firmou nadobro skončila. 

Takže jsem vyhledala jiný internetový obchod, sice dražší, ale doufám, že spolehlivější. Myslím, že všechno bude lepší než ta hrůza z Ostravy. Musím podotknout, že jsem u nich objednávala pouze jednou, líbila se mi možnost, že mám z čeho vybírat a ceny jsou příznivé. Ani první - jediná - objednávka neproběhla v pořádku, jelikož mi poslali gumu na cvičení v jiné barvě a tím pádem i jiné zátěži. Na můj slušný email - píšu jen slušně - mi doteď taky nikdo neodpověděl, stačilo říct, blbé "omlouváme se". 

Tím nových obchodem je všem známý inSPORTline.cz, hned vám ukážu, co jsem si objednala, už to mám i zaplacené, tak snad brzo dorazí :) Objednala jsem si tyhle tříkilové činky, už je nutně potřebuju a také tyhle podpěry nebo úchopy na kliky. Mé zápěstí je sice čím dál lepší, ale v klikové pozici nejsem schopna cvičit. Tohle je výborná věc, doufám tedy, že pomůže, jelikož při tomhle vlastně zůstává zápěstí rovně, nemusí se ohýbat. Takže je objednáno :) 

 


A teď zpět ke včerejšku. Poprvé jsem si odcvičila Workout 7, teda a musím říct, to byl nářez. Není tam sice kde přijít k nadměrnému spalování, skoro žádné kardio, je to hodně o posilování a zrovna ihned první okruh byl nálož jak prase. Oproti levelu 5+6 je to rozhodně velký skok dopředu. Takže, hned první okruh je skoro naprosto celej cvičen v "plank" pozici nebo v "push-up" pozici, dostaly neskutečně zabrat břišáky a ramena, a že to bylo opravdu náročné, o tom svědčí mé dnes hooodně bolavá ramena :D Bříško vydrželo nápor. Také se dost cvičilo s činkama, takže dost bicepsy a taky tricepsy. 
Ze včerejšího Fit Testu mě fakt příjemně bolí lýtka, a část stehen, takže včera jsme my dva - já a tělo - dostali fakt zabrat :D Cítím i krapet záda... no... jojo, taky dostaly za uši :D

Samozřejmě nechybělo měření pulsmetrem. Vzala jsem si Sigmu. Už jsem přišla na to, čím bylo neustálé vypadávání signálu. Ono prostě jak je ten hrudní pás, tak už to nešlo jak utáhnout, aby mi to různě nepadalo nebo se neposouvalo, takže jsem si vzadu udělala uzel a konečně senzory držely tam kde mají a kupodivu opravdu měřily :))) Tep skákal po jednotkách jedna radost :))) Tepovky tedy naměřily tohle:

Fit Test Insanity
čas: 25 minut
průměrný tep: 136
maximálka: 175 (já byla kolem 170 snad pořád  :D)
v zóně: 31% cca 7,5 minuty
kalorie: 165 :D

Workout 7
čas: 33 minut
průměrný tep: 121
maximálka: 160
v zóně: 30% cca 10 min
kalorie: 185 kalorií

Dnes tedy budu pokračovat s dalším workoutem, jsem zvědavá, co v "osmičce" Jill na nás připravila :D A ještě si k tomu dám něco na bříško - pravděpodobně :)

Už máte doma někdo tu knížku od Jillian, co u nás vyšla? Pochlubte se, pokud jste ji začali číst, zajímá mě to :) Přeji vám všem krásný den, prima si zacvičte, zaběhejte, zabruslete, cokoliv, a vy, co ještě stále váháte, zda začít cvičit nebo ne, na co čekáte? Co můžete ztratit? Kromě pár kil tuku ... hm? Prima den všem, Nikki.

2 kila tuku versus 2 kila svalové hmoty - už chápete?