Den 88

Ahooooj :)
Dnes by mi měli přijít nové činky a taky potítka od Lonsdale, doufám, že to dobře píšu :D Takže až mi dojdou, nahodím fotku :) Strašně se na to těším. Jako dítě jsem se těšila na sobotní ranní seriály jako Strýček Skrblík, nebo Chip a Dale, nebo když prvně dávali kreslené Želvy Ninja. Tohle je ještě lepší :D :D :D

Dnes se konečně posouvám se svými workouty v rámci Body Revolution dál, dnes prvně pojedu workout 7, už jsem se na něj i podívala a bude to paráda. Některé cviky už teď vím, že nedám, nemám ráda takové ty kliky, kdy nohu střídavě přitahujete k loktu, to mi prostě nepůjde snad ani za milion let :D Sotva se snažím přijít na fígl při normálních klicích, prej to není o rukách, ale o břišním svalstvu, u jedné slečny jsem viděla, že když jde dělat kliky, zatne u toho zadeček, tak to taky pak zkusím :D Jsem na dnešní cvičení už úplně natěšená, po včerejší pauze mám neskutečný absťák, včera jsem sice měla volno, ale od 4 do 5 odpoledne jsem pořád chodila po bytě a šila se sebou :D V tuhle dobu totiž svému tělu dávám zabrat a ono to chtělo... a dostalo prd, takže dnes mu dopřeju. Díky včerejší pauze jsem tak nedělala nic jiného, než onen stav uklidňovala jídlem, kdybyste viděli, co jsem včera do sebe všechno narvala :D Joooo, emoční žravost včera u mě platila dokonale, sice jsem se necpala ničím nezdravým, ale tam oříšky, tam plechovka hrášku, tam mrkve, tam ananas, ... furt jsem chodila a otvírala ledničku a měla sto chutí sežrat i námrazu v mrazáku :D Což mi připomíná, dnes bych ho měla odmrazit :D

Body Revolution - Workout 7

Včera jsem si konečně postahovala kompletní P90X včetně programů a různých tabulek, uf, to mi ještě potrvá, než na to všechno přijdu, ale líbí se mi u tohoto fitness, že si každý cvik v průběhu 90 dnů zapisujete, respektive si zaznamenáváte své pokroky. Ne jen na počátku, není zde žádný fit test, jako třeba při Insanity, ale snad každý druhý až třetí týden si zaznamenáváte pokroky u všech cviků v rámci celého tréninkového programu. No a jak jsem včera tak brouzdala netem, našla jsem i kompletní řadu jeho předchůdce, kterou se mi podařilo stáhnout přes torent, takže kromě P90X už tu mám i mladšího Power 90 Master Series i prvotinu P90. Kromě toho se mi podařilo najít i bonusové tréninky pro P90X +, je toho hodně co? :))) Nicméně, chtěla jsem vám moc doporučit jedno cvičení na břišní svalstvo, zmiňovala jsem ho tady již včera, takže zkuste si jej stáhnout tady a zařaďte jej do svého klasického programu přes týden, třeba každý druhý den :) Je to jen 17 minut a vsadím se, že se vám bude líbit :)) Já jdu dnes na něj po Jillian znovu :)

Když už jsem tu zmínila Insanity, víte, že má pokračování? Jmenuje se Insanity The Asylum, je to tedy nášup jak prase, protože zahrnuje cviky a tréninky, které údajně cvičí a praktikují atleti. Já jsem si pár videí prošla na You Tube a pak mi to nedalo a stáhla jsem si jedinej soubor, který jsem k Asylum našla a to Speed & Agility. Bolelo mě tělo, už jenom když jsem se na to dívala, musí to být makačka jak blázen :))) Takže to jednou zkusím :D 

Insanity - The Asylum

Pro dnešek je to vše, mějte krásný slunečný den, prý zas mají přijít vedra :))) Už mi to sluníčko chybělo, řeknu vám :) Nikki.