neděle 22. července 2012

Den 87

Se snídaní po boku (2 opečené celozrnné tousty s arašídovým máslem a jahodovým tvarohem) vám připravuji dnešní příspěvek :) Je sice jedenáctá hodina před polednem, ale já teprve snídám... byla jsem šíleně unavená a spánek už jsem potřebovala jako sůl, maximálně dnes uvítám den volna bez workoutu :) Beztak jsem si to včera vynahradila Cardiem 2, začíná mi to jít čím dál lépe, jen by to chtělo najít i vhodné tepovky :D


Ti, co mě znají z fóra vědí, jak jsem se po dva dny rozčilovala nad nefunkčností těch slavných Crivitek z Lidla a včera jsem už kapitulovala, protože jsem si pravděpodobně v Lidlu vybrala nějakého krypla, jelikož není normální, když vám tepovky po dobu deseti minut při kardiu skáčou mezi 55-61 tepy za minutu... stačilo dát prsty na tep a počítat. Nevím jak tepovky Crivit, ale já napočítala 147 :) Kašlat na to, nerozčilovat se... na světě je krásně, alespoň tady u nás ve Slezsku :) Krásně svítí sluníčko, hraje mi tady Madonna - miluju tu babu :D

Chtěla jsem poděkovat, že hlasujete o nejoblíbenějšího fitness představitele :) Jde vidět, že opravdu hodně máte rádi Jillian (taky dostala můj hlas :D) Klidně v hlasování pokračujte, v levém menu jsem plácla i banner, ať se tam můžete vracet, hlasovat můžete i dodatečně, pokud se rozmyslíte dát hlas ještě někomu jinému. Já tam pravděpodobně přidám ještě Tonyho Hurtona z P90X a docela mezi mladšími dívkami oblíbenou Amandu Rusell. Pokud by se vám mezi těmito jmény líbilo ještě jiné, klidně mi to napište do komentáře :)

Proč zmiňuji zrovna Tonyho? O programu P90X jsem samozřejmě slyšela už dávno předtím, ale nijak mě nenadchnul. Časy se ale mění, a měníme i své názory, jelikož odstupem času vidíme spoustu věcí jinak a tak jsem si včera vcelku nenásilně stáhla alespoň první disk z programu. To "X" na konci programu není v názvu opravdu pro nic za nic - značí "extreme", jelikož některé ty workouty jsou opravdu extrém, ale jelikož jsem teď hodně "posedlá" tvorbou six packu :D tak mi nemohl ujít asi 15ti minutový workout na břišáky. Kdo už něco odcvičil s Jillian, nebo s Insanity apod, nemyslím si, že by měl s tímto P90X speciálem problém. Jede se 11 různých cviků na bříško za sebou po 25 opakování. Akorát ten poslední cvik se jede asi 40x, ten mě taky málem zabil vážení :D Teda nezabil, ale už bych si měla zvyknout, že na oko lehce vypadající cviky jsou zabijáky :) Takže Mason Twists jsou opravdu skvělé a sakra to při tom bolí :D

P90X - Mason Twists (Ab Ripper)

Dnes je samozřejmě neděle a vy taky určitě vyhledáváte, zda dnes proběhlo nějaké to měření :) To víte, že jsem nezapomněla. Protože dnešní měření a vážení bude takové jakože na delší dobu poslední. Příště se budu měřit a vážit až v momentě, kdy tady uvidíte DEN 100!!! Bude to takové jubilejní a po této době už se budu měřit a vážit jen občas, s většími rozestupy. Ty změny už nejsou tak rychlé jako na počátku, ale přesto vás zde budu často provokovat svýma fotkama :D 

  • přes prsa stejně (87 cm) 
  • přes bříško o 1,5 cm méně (80 cm) měřeno v nejširší části
  • přes zadeček stejně (92,5 cm) 
  • přes stehna stejně (54,5 cm) 
  • přes boky stejně (88,5 cm) 
  • váha klesla o 0,4 kg, (62,4 kg) tramtadadááá

Na úplný závěr jsem si pro vás připravila vyfocenou včerejší večeři, inspirovala jsem se jedním obrázkem, který jsem postovala na fóru, tím je vajíčko osmahlé přímo v plátku červené papriky :) Na původním obrázku to tedy vypadalo lépe, ale i tak, kdo by chtěl vyzkoušet, nebo někomu udělat radost či překvapení  na talíři, tak může :) Já k vajíčku zakusovala dva toustové chleby a cpala se salátem ze salátové okurky s paprikou a italskou zálivkou, kterou prodává Vitana. Mají ještě jiné zálivky, vyzkoušela jsem všechny tři, které v této řadě vydali. A všechny jsou opravdu moc dobré. Italská, bylinková i francouzská :)
Mějte se moc prima a užívejte neděli :))) Nikki.