Den 83

Zdravím vás všechny - holky, ženy, matky, dcery, a vás všechny ostatní taky :)) Dnešní příspěvek bude hodně zaměřený na různá cvičení, tedy různé typy cvičení, takové rychlovky, které vám pomohou si sestavit vlastní trénink, podle toho, na co se chcete soustředit nejvíc, nebo můžete jednotlivé workouty zařadit jako bonusová cvičení k tomu, co už běžně cvičíte. Proč mluvím o sestavení vlastního tréninku? Jelikož tohle bude dnešní téma :) 

Včera jsem na fóru narazila na typ cvičení, které se mi dost zamlouvá. Musím zmínit, že to není můj výmysl ani nález, ale že mě k němu přivedla uživatelka Myšičkaa na našem fóru. Kdo chce s námi o tom diskutovat a vyzkoušet, určitě přijďte k nám na fórum, je to zajímavé :) To cvičení se jmenuje Tabata. Nejde ani tak o cvičení, jako spíše o metodu, program, kde procvičujete jeden samostatný cvik (nebo i více jiných cviků) v určitém bloku. Nejde jen o cvičení, ale o jakýsi test, kdy jedete určitý počet vteřin naplno určitý cvik, určitý počet vteřin odpočíváte, a tak pořád dokola v několika sériích (např. 20 vteřin trénink, 10 vteřin pauza, celkem 8 sérií = 4 minuty celkově), čili intervalový trénink na jaký jsme zvyklí už u Jillian a víme, že funguje :)
Jelikož jde o intervalový trénink s možností pauzy, je nutné v oněch vteřinách, kdy se cvičí, jet na doraz, na úplné maximum. Odkaz na článek o tomto programu je zde, časovač i stažení pro offline verzi je zde :) Ještě se koukněte, jak to vlastně funguje :) Upozorňuji, že video níže je určeno pro začátečníky, kteří potřebují do cvičení odhodlání. Základním principem tabaty i tak přesto zůstává, že jedete intervaly opravdu naplno, na 100%, kdy tepovou frekvenci vytáhnete na maximum :) Slečna, která je níže ve videu, má těchto 4 minutových workoutů docela hodně, takže si to projděte, třeba se vám něco zalíbí a zařadíte některé cviky do svého vlastního programu.



Přesně z tohoto důvodu jsem se rozhodla seřadit vám sem i jakýsi seznam nebo žebříček jednotlivých tipů na cvičení tak, jak je prezentuje BE FIT na svém youtube kanálu :) Cviky neprovádí nikdo jiný než samotná Jillian Michaels, a určitě vám pomohou k sestavení vlastního intervalového tréninku pomocí tabaty. 


Pokud cviky nechcete zařadit do tabaty, ale chcete je cvičit v rámci opakování v sériích, 
pak každý cvik na každém videu má 20 opakování. Vše se opakuje celkem ve třech sériích. 




Pokud cviky nechcete zařadit do tabaty, ale chcete je cvičit v rámci opakování v sériích, 
pak každý cvik na každém videu má 20 opakování. Vše se opakuje celkem ve třech sériích. 


Už se s tímto příspěvkem peru tak tři hodiny, takže bych už mohla finišovat :D Chtěla jsem na úplný závěr udělat reklamu jednomu ze zelených čajů :) Vyzkoušela jsem několik značek, ale prozatím a bohužel vede značka Teekanne. Bohužel proto, jelikož není zrovna nejlevnější, ale pro mne zcela nejchutnější. V rámci zelených čajů se dělá hned několik příchutí, já vyzkoušela už liči a včera jsem si zakoupila příchuť opuncie, což je vlastně kaktus. Je ještě lepší, než to liči :))) Vypila jsem dva hrnky za sebou, ani nevím jak. Pokud jste do teď měli problém přijít na chuť zelenému čaji, jako já, určitě alespoň vyzkoušejte tento. Já si do něj dávám cukr, přiznám se, ale mám nakoupené takové pětigramové balíčky, což vyjde asi na 15 kalorií, takže to fakt neřeším :) a přidávám si k tomu občas i kapku citronu. 




A na úplný závěr, než odsud pro dnešek definitivně zmizím :) Máte někdo zkušenosti s touto mastí na svalstvo? Já si ji včera koupila v lékárně (cena 91kč) na to moje zápěstí (a zjistila jsem, že mě začínají i kolena pobolívat). 

Mast, tedy spíše gel, má neskutečně pronikavou vůni po mentolu, takže dané místo příjemně chladí. No, co příjemně, když se gel začal vsakovat pod kůži, myslela jsem, že mi ruka uhoří :D Síla jak blázen :D Nicméně, zápěstí sice ještě pořád pobolívá, ale můžu vám říct, po jediné aplikaci mohu zápěstí konečně ohnout do pravého úhlu a nezakřivím u toho pusu :) Včera jsem zkoušela ten samej manévr a v žádném případě mi to bez bolesti nešlo, skoro to tedy nešlo vůbec, takže místo budu ještě párkrát natírat a uvidíme, zatím se to jeví dobře, takže pokud má někdo podobné problémy s namoženým svalstvem, nebo ho někde něco bolí po cvičení, možná tohle pomůže :))


PS: Zjistila jsem, že přesně za týden to bude 90 dnů od mého prvního cvičení, celé tři měsíce, takže bude foto přehlídka :D A to doslova, dám si na sebe kalhoty, do kterých jediných (!!!) jsem se vlezla první den při cvičení, tak jsem zvědavá, jaký rozdíl bude vidět po třech měsících, já versus kalhoty :))) I pro mne to bude překvapení :) Přeji všem hezký den, Nikki.

Pro inspiraci :)