Den 82

Jak jsem slíbila, tak činím :) Dnes ráno jsem vyzkoušela jeden recept na snídani, který jsem zmiňovala včera v příspěvku, byla to tedy ohromná věc :) Koupila jsem si celozrnný toastový chléb, plátky jsem opekla v klasickém sendvičovači, topinkovač nemám, opečené křupavé tousty jsem pokapala medem, pokladla na ně plátky broskví a zasypala nasekanými mandlemi. Teda povím vám, dobrota neskutečná :) Zítra ráno opakuji :) Akorát už nemám mandle... uchránila jsem asi posledních osm kousků před prckem na tuhle várku :D

Včera jsem si po pátém workoutu z BR dala odpoledne ještě jeden takovej malej workout s Jillian. Tenhle workout nenajdete nikde ke stažení, ale určitě jej najdete online na youtube :) Cvičení se jmenuje Standing Abs Workout, opravdu to není nic strašného. Celý set se skládá ze 4 různých cviků. Koukněte se jakých a pak si zacvičte. Deset minutek na zkoušku určitě najdete. Já si svůj okruh cviků stopla a vidíte, deset a půl minutky :)
  • 1. cvik - 20 opakování na každou stranu
  • 2. cvik - 20 opakování na každou nohu (=40)
  • 3. cvik - 20 opakování na každou nohu (=40)
  • 4. cvik - 30 vteřin
  • celou sérii si zopakujte ještě 2x, celkem tedy celou sérii odcvičíte 3x


Jelikož jsem se zbláznila do hudby, kterou má Jill v Body Revolution jako podklad, musela jsem si vyhledat, kdo za touhle hudbou stojí :) Jak jde z obrázku vidět, všechny ty úžasné tracky v pozadí má na svědomí Phat Planet Music. Trošku jsem brouzdala po netu a snažila se najít nějaké informace, pak jsem samozřejmě narazila na jejich FB stránku a nedalo mi to, a musela se zeptat, kde se dají ty jejich songy najít. Některé jsou takové průměrné, ale některé jsou fantastické a já jsem krapet hudební šílenec (kdysi jsem psala texty a programovala hudbu), takže mě tohle fakt dost zajímalo, snad někdo odepíše :D

Když jsem tuhle (koukni dolů na obrázek) informaci našla v závěru BR, nemohlo mi ani uniknout, kdo že stojí za celým šatníkem, neboli za věcmi, ve kterých vidíte Jillian a její kolegy v tomto programu cvičit. Ani mě to snad nepřekvapilo, že je za samotnou značkou právě K-Swiss, partner samotné Jillian. Také jsem trošku brouzdala na netu, pár zajímavých kousků jsem našla na Amazonu, je toho daleko víc, ale já vám v odkazu dala čistě oblečení, kde je hodně kousků přímo z kolekce Jillian Michaels. Zrovna ty capri kalhoty, druhé zprava jsou určitě ty, ve kterých vídáme Jillian :) No jo, ale ty ceny, co? :D


A úplně na závěr nezapomeňte na jedno. Častokrát se mě ptáte a píšete mi, kdy na vás konečně budou vidět změny. Cvičíte pět dní a už byste po svém těle chtěli magické výsledky a ono tělo se zatím, díky vaší změně, přizpůsobuje. Dejte mu čas! Roky a roky jsme svá těla ničili a smiřovali se s tím, že je to "zatím" ještě v normě. Že prostě si jednou řeknem "tak a teď jdeme hubnout", a ono to není vůbec taková sranda, jak jsme si mysleli. Nemůžeme chtít moc během krátké doby, buďme trpěliví, ne paličatí a urážliví, že "to nejde"!!! Něco vám povím - pílí, vůlí, přístupem, odhodláním a touhou dosáhnete všeho, na co si ukážete! A moje slova potvrdí určitě všichni ti, kteří to už dokázali společně se mnou. Nemám teď na mysli hvězdy ze stránek časopisů, ale nás, obyčejné lidi. Bojujte! Vytrvalého bojovníka těžko něco porazí :)) 
Prima den všem, Nikki.