Den 81

Celá usměvavá PŘED Banish Fat :)
Všechny vás zdravím :) 
Včera jsem si velmi příjemně zacvičila (já vím, že jsem měla mít volno - no co už naděláte se mnou :), sice mě Jill málem zabila, jak jinak, chvílemi jsem myslela, že opravdu tu svou duši vypustím, tep mi běhal pořád kolem 170, jen chvílemi klesl níž. Banish Fat Boost Metabolism je opravdu náročné cvičení, ne nadarmo v něm Jill nechává mezi určitými cviky pauzu na vydýchání a zklidnění. Člověk si připadá, že až tak moc nemaká, oproti ostatním jejím tréninkům, ale opak je pravdou. Uf!!! Báječné cvičení. Pokud chcete sami sebe otestovat, jak jste na tom s fyzičkou, s výdrží, tohle je skvělá volba :) Ostatně, včera jsem si trošku hrála s foťákem, takže jsem pro vás cvakla jednu fotku PŘED a PO cvičení Banish Fat.
Zde jsou ještě informace z mého pulsmetru, občas to vypadlo, takže je to trochu zkreslené, průměrná tepová frekvence bude určitě přes 150, no a samozřejmě, když je na hodinkách "nula" a signál si poletuje kdesi v řiti, tak neskáče nic, ani kalorie, ani zóna, běží jen odcvičený čas. Celkově mi to tak 5 - 8 minut protestovalo, ale i tak dobrý :)

Na prášky PO Banish Fat :D
Celkový odcvičený čas: 53:24
Spálené kalorie: 360
Nejvyšší tepová frekvence: 177

Průměrná tepová frekvence: 144

V zóně nejefektivnějšího spalování: 21% (cca 12 min)

Jinak koho by zajímalo, jestli se jakože hrozně ráda fotím, tak jako ne :D Tyhle dvě fotky vznikly zcela záměrně pro tenhle příspěvek. Fotku PO jsem původně chtěla fotit ve stoje, stejně, jako tu PŘED. Jenže jsem nebyla schopná vstát, sice jsem už byla vydýchaná a všechno, ale bylo mi takhle moc dobře :) Navíc, na zemi, na mě konečně nemusel čumět nenápadně z protějšího baráku ten pupkatej chlap s kudrlinama na hlavě, pořád mi čuměl do oken - holky nekecám, když řeknu, že program trvá cca 55 minut a on odešel a zavřel balkon asi deset minut před koncem? A pak ještě při závěrečném protahování čuměl přes své zavřené okno a snažil se zjistit, co uvidí a já viděla jeho, jak se nenápadně snaží něco uvidět :D Jsem normálně už chtěla otevřít okno dokořán a roztáhnout ruky jako "co je????" Asi mi začne zábava, protože ten byt byl do teď prázdný a najednou kudrlina...

Zítra na snídani budu zkoušet tento recept, nechce se ke mně někdo přidat? :D jsou potřeba jen čtyři ingredience - chleba, med, broskve v plechu - já mám doma ty v mírně sladkém nálevu, teď nevím, kdo to vyrábí, nějaká firma na G a má modrý obal :D, no a poslední věcí jsou mandle. Zítra vám svůj výtvor nafotím, co vy? Jdete se mnou do toho? Pak můžete svou fotku postnout třeba na fóru :)))

Mimochodem, to mi připomíná, pokud byste měli zájem o stažení všech dílů televizní série Losing It With Jillian, máte možnost, ve fóru jsou odkazy, ne všechny, ale já je tam postupně přidám :)))

To je pro dnešek prozatím vše, mě dnes čeká druhý týden s BR workouty 5+6 a s kardiem 2. S jakým programem budete trávit týden vy? :))) Hezký den, Nikki.