neděle 15. července 2012

Den 80

Ahoj :) Dnes je neděle a dnes se co? Měřííííííííííííí!!! Vrhla jsem se na to zase hned po ránu pěkně před snídaní a míry i váha mi udělaly radost. Teda, se musím pochválit, zase to šlo dolů. Tentokrát jsem to ale tušila, víte, vždycky když máte takový ten pocit, že něco bude nebo nebude, tak teď jsem právě cítila, že ten rozdíl přijde a nepokazili mi to ani modří gumoví delfínci :D Takže jak jsme na tom zase po týdnu.

  • přes prsa stejně (87 cm) že by mi to nějak vadilo se říct nedá :D
  • přes bříško o 0,5 cm méně  (81,5 cm) měřeno v nejširší části, i když ta se už špatně hledá, takže se snažím měřit pořád přes to samé místo pod pupíkem :)
  • přes zadeček o 1,5 cm méně (92,5 cm) poprvé jsem měřila minulý týden
  • přes stehna o 0,5 cm méně (54,5 cm) sakra, jde to pomalu :D
  • přes boky o 1 cm méně (88,5 cm) 
  • váha klesla o 0,5 kg, (62,8 kg) 

Takže to jsou rozdíly z minulého týdne, oproti minulému týdnu se to pohlo zase znatelněji, přes ta stehna by to mohlo jít líp, ale co nadělám. Aspoň že už mám obě stehna stejně široká :D protože když jsem s Jill začínala, jedno stehno bylo o celý cenťák širší... to pravé... tak teď je to konečně fifty fifty :)

Po levé straně je vlastně úplně nová sekce, kterou jsem přidala, je to video z youtube, které už tam nějaký ten den běží, dala jsem dohromady tři fotky průběžné proměny a šoupla to na net :) Jen tak ze zvědavosti, jelikož třeba youtube je plnej videí různých přeměn a tak jsem se k ostatním připojila. Vy máte po levé straně tedy ono video, samotný odkaz na video, jednotlivé odkazy na proměny vždy po měsíci a ještě jeden odkaz v přehledu mých pokroků, ten je i v horní liště, ale chtěla jsem, aby to bylo všechno pěkně pohromadě. Také jsem připsala základní info ohledně začínající váhy a současné, a taky mé výšky. On je to takový rychlý přístup všude možně jak pro mě, tak i pro vás, pokud se budete vracet, abyste nemuseli nic hledat a snadno se všude proklikali. Aktualizovala jsem i Recepty a Odkazy na všechny články doposud zde zveřejněné.

Přeji krásnou neděli a začátek nového týdne :o) Nikki