Den 79

Zdravím vás všechny :))) Dnes je u nás na severní Moravě jen 14 stupňů, když si uvědomím, že jsme minulý týden trpěli u skoro třikrát vyšších teplotách :D Dnes to vypadá dobře pro cvičení :) Jsem nějak energicky nabitá nebo co, no - však mě sklapne až dokončím Cardio 2 :D A to bych ještě chtěla dnes zvládnout nějakej workoutík navíc :)) No uvidíme, mám teď silné řeči a nakonec tomu bude třeba úplně jinak, stejně jako včera, kdy jsem zůstala jen u Workoutu  a žádnej Six Pack se nakonec nekonal.

Ale mám pro to omluvu, jelikož jsem byla plně vytížena s fórem, které jsem vám včera představovala a kde už teď máme 17 registrovaných nadšenců :) To bylo vcelku nad moje očekávání, takže se ani vy, co jste tak ještě neučinili, nebojte a přidejte se k nám, včera se nám tak diskuze vcelku mile rozjela, objevilo se na fóru pár linků na stažení různých cvičebních programů a různých dokumentů, objevily se inspirativní obrázky a taky různé postřehy z programů Jill, apod. Nemusí se z vás stát žádný dychtivý přispívatel, stačí, když budete s námi a podělíte se o své názory, poznatky apod. Budu se těšit :)


Teď něco k programu Body Revolution, který cvičím. Všimla jsem si, že ve Workoutu 6 se až příliš často mění zátěže, respektive různě těžké činky. U workoutů 1-5 to ještě šlo, vždycky jsem si nějak poradila, ale pokud to takto bude pokračovat dál, tak uvažuji, že budu rozhodně muset investovat do dalších činek. V BR používají snad čtvery, co jsem si všimla, bohužel, nikde se nepíše, jak těžké, hledala jsem to i po internetu a nakonec jsem se dozvěděla, že Jill prostě o činkách mluví všeobecně:"Vemte si ty nejlehečí/střední/nejtěžší, co máte." Takže ty své jeden a půl kilovky budu považovat za střední a pravděpodobně si přiobjednám 3kg a jako lehčí si vemu 0,75kg činky a na kardio a kardio kickbox si pořídím zátěž na zápěstí po půl kile. Cvičíte někdo se zátěží na zápěstí nebo nohách? Fakt by mě zajímalo, zda i půlkilovka jde cítit a zda je to rozdíl :))

Takže se mějte a zítra ahoj, Nikki