Den 78

Všechny vás zdravím, hurá je pátek!!!! I když nevím proč se raduji, když je pro mě každý den stejný jako ten předtím :D No nic! Člověk by prostě měl mít radost ze všeho, takže mám radost, že je pátek... 

Dneska mám na programu W6, jelikož je to vcelku snadný workout, odpoledne mám v plánu ještě něco na břicho, vypadá to na 6 Week Six Pack. Mám chuť se dneska zničit :D Počasí docela přeje, žádné pařáky, jen příjemné teploty :) 

Dnešní novinka!!! Už jste postřehli v levé liště? Ano, je zde nová ikonka, odkaz na fórum, které jsem pro vás dávala dohromady, hledala nejvhodnějšího poskytovatele a hlavně mi delší dobu trvalo vymyslet určitá témata. Když na fórum kliknete, jako anonymní uživatel si můžete fórum prohlížet, pokud budete chtít přispívat, je nutné se registrovat.


Jedna důležitá věc! Neni to MOJE fórum, ale NAŠE!!! Tzn. diskutujte, přispívejte, co hrdlo ráčí. Možná tam spousta témat, která by se vám líbila chybí, ale ničemu se nebráním, klidně doplním, nebo pokud vám to fórum dovolí, sami si vytvořte. Jistě chápete, že je fórum novorozeně, je ještě v plínkách, tudíž tam veškeré příspěvky budou přibývat pomalu, ale čím více lidí nás bude, můžeme si vytvořit svoji komunitu, kde si budeme chodit pro inspiraci pro naše jídelníčky, pokecat si o sportu, o Jillian, o jiných cvičebních programech, o tom, jak se nám cvičí, co nového jste si v rámci fitness koupili, atd atd. Neočekávám, že se na fórum najednou nahrne stovka nadšenců, ale pokud se společně vypracujeme k příjemně zaběhlé komunitě lidí zaměřených na zdravý životní styl, budu moc ráda. 

Fórum je určeno také těm, kteří nemají vlastní blog nebo stránku, ale mají nutkání někde si třeba psát jídelníčky, nebo udělat si jakýsi "vlastní kanál" svých příspěvků. Jak často, co budete do svého kanálu psát nechám naprosto na vás, pokud to bude slušně a k tématu :) Pište zde své postřehy, postujte fotky, inspirujte ostatní :) Rádi chodíte do přírody? Na procházky? Nebo se jen tak chodíte proběhnout po louce? A během toho si pořídíte pár snímků? Proč to neukázat ostatním? Rádi fotíte jídlo? Ukažte, já se na jídlo ráda dívám :D 

Možná už nějaké to fórum navštěvujete, já se přiznám, že jsem také registrovaná na pár takových, ale pro ty, co nevědí a netuší, nezoufejte V klidu si fórum projděte, vyzkoušejte, třeba vás diskutovat s námi i se mnou bude bavit, třeba ne. 

Určitě vás zajímá, tedy hlavně ty, co se do takových projektů moc nehrnou, co bude se stránkou jako takovou. Vůbec nic se nezmění. Budu přispívat naprosto stejně a pravidelně jako doposud, jen vás zde občas upozorním na to, co jsem na fórum přidala, v jakémsi nadrámci mého blogování :)

Snad jsem řekla vše, pokud budete mít dotazy, klidně pište sem do komentářů nebo napište email. 

Taky jsem vám chtěla ukázat stránku, kam často chodím, pokud si nevím rady s kalorickou hodnotou určitých potravin. Jsou to přesně tři stránky. Fatsecret.com, Czfcdb.cz a taky kaloricketabulky.cz. Znám samozřejmě ještě jiné, ale z nich jsem většinou tak zmatená, že se stejně nakonec uchýlím k těmto třem. 

Fat Secret je nejlepší! Sice nemá české potraviny, to dá rozum, ale ty základy, společné pro všechny státy, jsou k nezaplacení. Když si do vyhledávače zadáte například "banán", samozřejmě anglicky ...


... objeví se několik možných druhů banánů a jeho příprav, my si klikneme na ten normální banán a ...


... dostaneme velké množství informací o banánu samotném, kolik má tuků, sacharidů, bílkovin atd. Kromě toho se dozvíme, kolik kalorií má banán o různých velikostech, ve 100g, nakrájený na kolečka v hrnku, rozmačkaný v hrnku, apod. Stejně tak bychom mohly pokračovat třeba s "olejem", kde už budete mít rozpočítáno i kolik má kalorií v čajové lžičce, v polévkové lžíci, atd. Je potřeba si to prostě vyzkoušet, osahat, mně to častokrát pomáhá a když jsem srovnávala české hodnoty a tyhle americké, lišily se opravdu jen minimálně nebo skoro vůbec!


CZFCDB je jedna z nejlepších českých stránek ohledně složení a kalorických hodnot. Bohužel, opětovně jen těch základních, ale líbí se mi rychlost a přehlednost. Stačí si vybrat, že chcete potravinu hledat podle abecedy, kliknete si na požadované písmenko a už jste v seznamu. Nenajdete zde potraviny typu sušenky, různé druhy salámu a mas, ale zdá se, že mi tohle vcelku stačí. 


Kalorické hodnoty.cz je stránka, kterou kombinuji s CZFCDB. Zde už právě různé druhy mas najdete, vlastně zde najdete skoro všechno, v čem vidím jediné minus je neskutečná nepřehlednost, přijde mi to takovej mišmaš a babo poraď si, ne moc příjemně se mi v tom vyhledává, a občas najdu i nějakou tu chybu, co se týče kalorických hodnot. Ale chápu, že administrátoři tohle těžko uhlídají, když tam člověk může potraviny a jejich hodnoty natahovat sám. Věřím ale, že si tu člověk svým způsobem najde, co potřebuje.



Takže to jsou mé nejoblíbenější vyhledávače, které potřebuji, když si občas něco uvařím a skládám hodnoty :) Snad se zalíbí i vám :) Jdu se napít :D Tedy nejdu, mám to po ruce... 

Poslední věc, zapomněla jsem vám říct, že onen W6, jak jsem říkala, že je lehký a člověk se u něj ani moc nezpotí - to pořád zůstává pravdou, ale když jsem se druhý den probudila, tak jsem faaaaaaaaaakt cítila, že jsem cvičila :D Takže zádové svalstvo určitě nepodceňujte, a když už jsme u toho, včera jsem si narvala do pusy 10 gumových delfínků od Juicy Gummy :))) Proč? MILUJU MODROU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ahoj, Nikki :P