Den 76

Ahoj všichni, tak už jsem zase online :) Včera to byl dlouhý den a jsem ráda, že jsem spáchala onen příspěvek na dva dny, jelikož bych vůbec, ale vůbec neměla čas na nějaké psaní. Dost už bylo to, že jsem včera z nechutného vedra v Opavě i Ostravě odpadla, zpocená po celém dnu šmejdění po Ikee a v Nové Karolině v Ostravě jsem se připlazila domů a neměla už sílu na cvičení. Nálada byla, o to nešlo, ale cítila jsem, jak jsem vyčerpaná, a že by od toho také vypadal celý workout. Tak jsem šla raději spát, nabrat sílu na dnešek a spláchnout dvě mouchy jednou ranou - takže na řadu dnes přišel Workout 6 a odpoledne ještě zaberu u Cardio 2 v rámci Body Revolution.

Vesměs to byl ale vydařený den, koupila jsem si v Ikee nějaké nádobí a příslušenství k jídelnímu stolu, taky mám nový PC stůl ke knihovně (juchůůů) a v knihkupectví jsem taky drobet řádila a odešla se třemi knihami. No co. Žijeme jen jednou :) Určitě si říkáte, jak vypadalo moje stravování přes celý den tam venku v džungli :D Ráno jsem ještě posnídala doma, na sváču jsem měla připravenou ovocnou tyčinku v tašce, na oběd jsme šli do takové sítě restaurací, víte, jak se to všude motá - samá čína, mexická kuchyně, do toho KFC, vedle údajně "speciální" bagety, tamhle česká kuchyně samej smažák a knedlík, bylo těžké si vybrat. Pak jsem ale zahlédla jednoho milého šikmookého pána jak smažil před zraky lidí kuřecí kousky s kukuřicí na takovém kovovém plátu, vypadalo to jak pult a já poprvé myslela, že jak tam převrací to maso, že se mu to tam vysypalo a nejde mu to nabrat :D Nene, on to tam smažil, opravdu snad na minimu oleje, jestli vůbec, člověk aby tam ten tuk vůbec zaregistroval, a pak ty kuřecí kousky dával do velké zeleninové mísy bez zálivky, bez ničeho. Volba byla jasná :) Bylo to dobré, chutné, bylo toho dost a cítila jsem se velmi příjemně najezená. Přítel měl jakýsi od pohledu hnusný hamburger s tatarkou a masem, no fuj! Ale prý mu to chutnalo. Nechtěla jsem mu říkat, že ty moje salátové misky by si mohl dát tři a kalorickou hodnotu toho hambáče spolehlivě dohnat (hrozně rád jí :D). Odpolední svačinka byla ve znamení jogurtového studeného nápoje a jedné celozrnné housky a večeře už se konala doma a tady je :))))

No a teď už jdeme na Workout 6. Říkejte si, co chcete, třeba že jsem sprostá, ale to zas bylo jak šimrání čímsi na prdeli. Celý workout zachránilo snad posledních 8-10 minut. Ne, že by mě to nebavilo, ale vůbec jsem nechápala, co to jako cvičím, žádný velký pot se nekonal, bylo zde minimum kardia, nohy dostaly zabrat taky minimálně, něco na to bříško, spíš se celou dobu měnily činky, a s tím se posilovaly bicepsy. Nejvíc asi dostaly zabrat záda - přiznám se, záda strašně nerada cvičím :D Podle plánu, jak se na to dívám, se procvičovaly i lýtka - no nevím nevím  :)) a taky hýžďové svaly - asi ano. Bylo to zase docela snadné, ale chápu, že i věci, u kterých se až tak nezpotíme, musíme posilovat. Některé cviky byly velmi příjemné, hlavně v té závěrečné části. 

Celkový odcvičený čas: 30:41
Spálené kalorie: 153
Nejvyšší tepová frekvence: 162
Průměrná tepová frekvence: 117
V zóně nejefektivnějšího spalování: 20% (cca 6 min)

Poprvé budu cvičit také Cardio 2, ale o něm až odpoledne :)
Takže káááááááááárdiou odcvičeno :D byl to nářez, jak jinak, zase se dělaly tři série po asi deseti různých cvicích, přišly na řadu jumping jacks - dvě různé varianty, sumo jumps, high knees, butt kicks, na řadu přijde i klasické švihadlo, různé poskoky a nakonec jako třešnička na dortu burpees :))))) Miluju je :D Pak jsem si při závěrečném protahování lehla na zem, zůstala po mně na zemi kaluž potu, takže nemusím říkat, že to byl zabírák :))) Jela jsem bez pulsmetru, chtěla jsem mít klid a zacvičit si čistě pro radost, žádné měření, nic :)))

Mějte se moc prima, Nikki