Den 74 + 75

Já vím, že jsem (si) včera slibovala, že je odpočinkový den, ale já se tak strašně nudila a v pět odpoledne mě popadl takový absťák, že jsem nedokázala jen tak sedět a musela se pustit do nějakého cvičení. Nakonec zvítězilo Shape-Up Front, bylo to fantastické, příjemně jsem se zapotila, fitness můstek, který používají jsem nahradila malou židličkou, kterou má prcek u svého malířského stojanu (jooo, bude z něj asi druhej Picasso) a tam, kde leželi na můstku, tak jsem ležela na zemi a šlo to stejně dobře, umíme se přizpůsobit přece, ne? :))) A to, že se mi cvičilo skvěle dokazuje i fakt, že pulsmetr ani jednou! nevypadl :D Běžel a tudíž naměřil hodnoty, které jsem potřebovala vidět:

Celkový odcvičený čas: 28:30
Spálené kalorie: 224
Nejvyšší tepová frekvence: 170
Průměrná tepová frekvence: 144
V zóně nejefektivnějšího spalování: 44% (cca 13 min)

Předposlední info je o dnešním cvičení, jak už víte, dnes jsem měla v plánu Body Revolution pátý workout (W5), skočila jsem tedy během týdne přímo do 5. týdne cvičení v rámci tohoto programu. Takže co bych vám k němu řekla :) NO KONEČNĚ!!!! Konečně to mělo úspěch, co se týče mého přesvědčení, že konečně makám!!!! Některé cviky se objevily už včera v programu Shape-Up Front, takže už to pro mne bylo znamením, že tudy cesta konečně povede. Často se cvičilo s kabelem, ale já to obešla, prostě jsem všechny ty pohyby dělala s činkama v ruce, takže žádná tragická změna, dokonce bych řekla, že jsem to s činkama měla těžší, než kdybych si vzala gumu, co tu mám jako náhradu :) Navíc je ta guma kratší než bych na cviky potřebovala, chvála bohu za činky :)

Tam, kde se cvičilo s těžší zátěží, tam jsem si dala obě činky do ruky a prostě jsem jela i tak, jelikož se ta těžší činka používá v programu do obou ruk zároveň. Zjistila jsem, jak jsem hodně zesílila různým cvičením, které jsem v průběhu praktikovala, krásně jsem zvládala "zvedačky" jednou rukou při lehu na zemi, u toho jsem se kdysi neskutečně trápila a teď jsem jela jak fretka :D Je to dobře znát své pokroky, dělá mi to velkou radost :) Dělala jsem si během cvičení poznámky, abych vám mohla napsat, že W5 je velmi zaměřený na tricepsy, hrudník a ramena, Jill začlenila i kardio, břišní svaly a něco na nohy a zadeček :) Hodnoty z pulsmetru jsou následující - nejvyšší tepovou frekvenci jsem nevyplnila, jelikož se mi hodinky v jednom místě sekly a ze 137 to skočilo na 209 :D a pak zase na 137, takže se nejvyšší tep naměřil takhle blbě. Tipuji to maximálku někde kolem 160, toho kardia tam zase tolik nebylo, abych u toho měla doslova chcípnout :D

Jill na konci programu Workout 5 Body Revolution, a to nevíte, že si tam David vzadu mezitím pochrupoval :D

Celkový odcvičený čas: 33:02
Spálené kalorie: 202
Průměrná tepová frekvence: 127
V zóně nejefektivnějšího spalování: 48% (cca 16 min)


Na úplný závěr pár posledních slov. Určitě jste si někteří všimli, že tento příspěvek je dělán na dva dny. Proč tomu tak je? Zítra nebudu doma, brzy ráno jedu na zápis na univerzitu do Opavy, a pak s přítelem chceme zajet do Ostravy do nákupního centra, kde chceme prošmejdit knihkupectví a já pak chci i do své milované Ikei, kam se jinak nemám šanci dostat. Bude to dlouhý den a proto jsem vám dnes toho přidala na čtení trochu víc :) Uvidíme se zase ve středu, kde se  - doufám že kladně - budu rozplývat na Workoutem 6 a Cardiem 2. Mějte se moc krásně a prima, cvičte, hýčkejte své tělo zdravými věcmi a ve středu se budu těšít :) Nikki.