Den 73

Po takovém bříšku toužím...
Ahoj všem, dnes je odpočinkový den a já to samozřejmě budu respektovat (ač velmi nerada) :D Také je to den měření a vážení, upřímně jsem čekala, že váha se nikam nepohne, a měla jsem téměř pravdu. Míry zůstaly všude stejné kromě boků, kde jsem zase sundala cenťák. Už to půjde čím dál tím víc pomaleji :)

Nicméně, musím se přiznat, že už mi to nijak nevadí, už jsem hladová spíše po pocitu dobrého tréninku, než ubraných centimetrů :) Vím, že to půjde dolů pořád a pak se to prostě v nějakém bodě zastaví, ale vy, co už také dlouho cvičíte mi dáte za pravdu. Cvičení je jako droga, je to nutnost, alespoň jednou denně si dát pravidelnou dávku :))
  • přes prsa stejně (87 cm)
  • přes bříško  stejně  (82 cm) měřeno v nejširší části
  • přes zadeček NOVĚ (94 cm)
  • přes stehna stejně (55 cm)
  • přes boky o 1 cm méně (89,5 cm)
  • váha klesla o 0,1 kg, (63,3 kg) 

Začlenila jsem nově i další míru a to přes zadeček, jelikož tyhle partie i s bříškem bych potřebovala ještě pořádně zpevnit. To je běh na dlouhou trať! Tak jsem zvědavá zase za týden, zda se něco pohne nebo ne :)) Orientačně :D

Během tohoto týdne jsem vyzkoušela řadu cvičení, nejen že cvičím Body Revolution, od pondělí se vrhnu už na pátý a šestý workout a druhé kardio, a tím tak skočím rovnou do pátého týdne cvičení, ale také jsem si vyzkoušela programy Banish Fat Boost Metabolism, Shred It with Weights (level 1), 6 Week Six Pack (level 2) a The Biggest Winner - Cardio Kickbox. Všechny se mi nesmírně líbily, a pokud bych je měla ohodnotit, tak takto...




Level 1


Level 2



Banish Fat je opravdu už náročnější, trvá skoro hodinu a rozhodně není pro začátečníky, anebo jo, bude, ale dotyčnému bude daleko trvat delší dobu poprat se s různými cviky. Je zde hodně cviků na způsob Cardio Kickboxu, i bříško dostává zabrat. Cardio Kickbox je naopak celý zaměřený na kardio, jste v neustálém pohybu po dobu cca 20 minut. Ani chvilka přestávky, pokud nepočítám pár vteřin, které Jill věnuje tomu, aby si dala vlasy do culíku :) Druhý level "six-packu" je opravdu už náročný, začínající se budou prát se samotným prvním levelem, kdo se cítí na pořádnou dávku funění, prosím, skočte rovnou do dvojky :) Program "shred-it" jsem vyzkoušela v prvním levelu, některé cviky se daly zvládnout, přestože byly náročnější, nicméně, nedokážu si představit, co bude ve dvojce, protože i v jedničce jsem se s některými variacemi (sed-leh-sed-vztyk s kettlebelem v ruce) docela prala. Opět jde o zvyk, kdybych to cvičila denně, určitě se do deseti dnů vypracuju k výsledkům velmi dobrým a mohla bych jít dál. Uvidím, třeba si jednotlivá cvičení přihodím k momentálnímu BR, přeci jen mám prázdniny, tak proč necvičit :)

Takže si užívejte neděli, relaxujte, odpočívejte, dnes si to můžeme dovolit :) Dnes to vypadá, že tam nebude ani třicítka venku, paráda!!! Konečně :))) Nikki.