Den 72

Zdravím vás všechny, 
musím říct, že jsem po včerejšku naprosto dolámaná :D To se mi už dlouho nestalo. No jo, tři workouty s Jill jsou tři workouty s Jill, navíc si myslím, že mě dorazil hlavně ten hodinovej Banish Fat Boost Metabolism, to je neskutečnej nářez!!! Možná bych to zvládla lépe nebýt těch dvou workoutů předtím. Jsem trubka :D Opravdu mě dnes bolí snad všechno na těle, k tomu se ještě přidaly příšerné bolesti hlavy, už mám toho počasí fakt dost, jeden den pod mrakem by to chtělo a ochladit tak o deset stupňů. Aspoň jeden den! 
Takže dneska budu spíše relaxovat, Jill v rámci Cardio 1 si dám dnes jen jednou a taky naposledy, někdy později odpoledne, do té doby budu koukat na filmy a číst si a pít litry vody. Ufff!!!
edit: a abych nebyla jen malá trubka, ale pořádnej magor, tak jsem si zacvičila ještě Kickbox FastFix, první trénink, to jen, aby mi to nebylo líto, že se mi to konečně podařilo stáhnout, a mohla si to ihned zacvičit. nejsem normální fakt!

Banish Fat Boost Metabolism

Jediná věc, kterou vám sem dnes šoupnu budou domácí ledové nápoje :) Při slově "led" je mi hned najednou tak nějak lépe :D Návody, jak tyhle nápoje udělat jsem našla na webu The Yummy Life, kdo umí anglicky, tak se může mrknout na různé typy nápojů, které autorka na oné stránce postovala. Já vám sem dám alespoň dva typy na tyhle nápoje, vesměs si je můžete namíchat jak se vám zlíbí, podle typu ovoce, které zrovna doma máte, jediné, co se nedoporučuje jsou banány :))

Takže jak na to? Budete potřebovat hlavně zavařovací nebo jinak uzavíratelné sklenice či plastové dózy. Do sklenice vždy na dno dáme ovoce. První obrázek popisuje postup jak na Citrusovou vodu. 1 pomeranč, 1 citron a 1 limetku nakrájíme na kolečka a ty ještě rozřízneme na půlky. Druhou stranou vařečky jemně ovoce "masírujeme", aby pustilo trochu šťávy, ale ne tak, abychom jej rozbili. Na ovoce dáme led až do výše sklenice, zalijeme vodou, může být klidně z kohoutku, promícháme a uzavřeme. Taková voda se dá pít už po dvou hodinách, ale doporučuje se konzumace po 24 hodinách. Samozřejmě uchováváme v lednici a pak lijeme přes sítko, pokud nechcete mít v nápoji kousky. Pravděpodobně se vám led nestihne rozpustit, ale to je v pořádku :)



Druhou variantou je Malinovo-limetková voda, kterou připravíme vlastně naprosto stejně. 2 limetky nakrájíme na čtvrtky, jemně vymačkáme do sklenice a vymačkané čtvrtky vhodíme do sklenice také. Přidáme maliny, opět použijeme druhý konec vařečky, abychom ovoce trošku promačkali, ale ne rozdrtili. Přidáme led, zalijeme vodou, zamícháme, uzavřeme a chladíme do druhého dne. 


Určitě by vás mohlo zajímat, že se tyto nápoje nedělají jen z ovoce, ale že do nich autorka občas přidá i nějakou tu bylinku, například mátu přidává k ananasu, šalvěj k ostružinám, rozmarýn k melounu, apod. Více se tedy dozvíte na stránkách, jejichž odkaz jsem vám dala už výše nad recepty. 
Pokud budete mít nutkání si vodu osladit, můžete si do jedné skleničky dát jednu lžičku cukru, ta vás na rozdíl od různých sladkých nápojů v plechovkách, kde je takových lžiček cukru rovnou deset, vyjde jen na 15 kalorií, což je rozhodně rozdíl. Vody takto připravené vám v lednici vydrží tři dny, i když, bůhví, jestli vydrží :))

Mějte se moc krásně, přeji příjemný víkend, já se zase ozvu zítra, snad už bez bolesti hlavy, mám chuť se rozběhnout proti zdi a vytlouct to ven, nebo si vyvrtat do hlavy díru, možná by pak to udělalo takové to pffffffffuuuuuuuuuuuuuu.... a všechno by to bylo pryč :D Ta bolest ... ehhr.. Prima den všem, Nikki