Den 69

Dnes to bude jen krátké, protože mám před sebou ještě Cardio 1, už jsem se dost naběhala po městě a jsem fakt "vyšťavená", jak jen může ženská být... ale přinesla jsem si domů časopis, nové číslo časopisu Dieta, teda ale řeknu vám, na to, že to je dvojčíslo, nic moc teda... se mohli v té redakci víc pochlapit :) Ale je tam pár ovocných jídelníčků a receptů, letní průvodce hubnutím, tak třeba si počtete. (Proč nemůže být na titulní straně pro jednou nějaká "džilijen majklsová" třeba :P)

Dnes jsem tedy měla dle plánu cvičit dvakrát Cardio 1 z Body Revolution, ale dám si ho až teď odpoledne, protože jsem si dopoledne dala, a vážně jsem neodolala konečně vyzkoušet ten svůj kettlebell, Shred it with Weights. Bylo to... já se fakt hrozně moc opakuji, ale ono to opravdu bylo skvělé, a na to, že jsem jela první level, tak ze mě valil pot snad jak nikdy, bylo to neskutečné. Neskutečné, jak se vám šestikilové závaží pronese, když s ním děláte poskoky a dřepy, no fuj to byl mazec :D Cvičení je hodně na ramena, bicepsy a tricepsy, pak se také procvičují stehna, přední i zadní strana, lýtka, a kettlebell se používá i v nějakých cvicích na břišáky, ale ne zas tak moc. Mně se to cvičení velmi líbilo a byla to neskutečně příjemná změna :) Určitě jsem to necvičila naposledy, bylo to fajné! Navíc, můžete si tento program zacvičit i v případě, že nemáte kettlebell a máte jen třeba těžší činku, slečna napravo cvičí s činkou, takže je tam pro vás :)


Pár ukázek toho, jak program vypadá :)
Hodnoty z pulsmetru:
Celkový odcvičený čas: 27:48
Spálené kalorie: 163
Nejvyšší tepová frekvence: 167 ♥ 
Průměrná tepová frekvence: 127 
V zóně nejefektivnějšího spalování: 32% času (cca 9 min)

Pro dnešek se mějte prima a zítra zase ahoj :) Nikki.