Den 68

Mám za sebou "úspěšně" Workout 2, odpoledne mě čeká znovu Cardio 1. Po dnešním dni mám dilema!!! S Jillian cvičím už nějakou dobu, to sami víte a už se moc nepovažuji za začátečníka. Proč to říkám? Workout 1 i 2 byly oba sice fajn, ale přišlo mi to jako "šimrání po nose". Víte co myslím, žádné vyčerpání, žádné velké problémy ...

prostě nic, bylo to obojí takové milé zacvičení. Upřímně, nedokážu si představit, že bych tyhle dva workouty provozovala podle plánu ještě dalších dva a půl týdne. Workoutům nemám co vytknout, ale bohužel musím přiznat, že jsou pro naprosté začátečníky, jak Jill říká, je pro ty, "co právě sesedli se svých gaučů a jdou cvičit". A je to ohromně poznat. Tak jsem udělala průzkum a našla kdesi diskuzi, v nichž kdosi (co já vím kdo, není důležité) zmiňoval, že celý první měsíc je pro úplné začátečníky. Takže když to tak vemu kolem, bylo by pro mne nejvhodnější skočit k týdnu 4 - 5, nebo hrozí, že se vůbec žádných výsledků nedočkám a budu si tady cvičit pro nic za nic. Vím o čem mluvím, hodnoty z pulsmetru hovoří za vše. Průměrný tep za 35 minut cvičení byl ubohých 111, absolutně jsem neměla "na čem" puls vyhnat nahoru, krom asi jednoho kardio cvičení, které Jill zařadila. Moje efektivní zóna spalování se pohybuje mezi 126-145 tepy, zde jsem se objevila asi jen dvakrát. To je neskutečně málo a skoro bych řekla, že je to plýtvání času. Kdybych o Body Revolution věděla, když jsem se cvičením začínala, určitě by to své výsledky mělo, ale takhle se toho opravdu obávám.

Zítra mám na programu 2x Cardio 1, to si zacvičím, jelikož to mi přijde vcelku dobré, ale ve čtvrtek a v pátek už nebudu pokračovat s Workoutem 1 a 2, ale dám si Wourkout 3 a 4, abych věděla, zda si můžu dovolit jít ještě dál, nebo u těchto levelů posečkat.

Body Revolution, respektive, ty první týdny, bych tak doporučila naprostým začátečníkům, nebo těm, kteří se trápí u klasických 30 Day Shred nebo Ripped a potřebují pomalejší start s postupným vypracováním. Určitě jsou tyhle první Workouty (1+2) výborné i pro člověka, který byl delší dobu nemocný a potřebuje se pomalinku dostat do zažitého tempa, které měl předtím než "odpadl".

Doufám, že se na mě za tohle nebudete zlobit, jelikož tak přijdete o pár týdnů poznatků ze cvičení, ale já bych tak přišla o pár týdnů jakéhosi "boje", který mě ještě čeká :) Já vím, že vy mi to odpustíte, možná vám tak ulehčím rozhodování, kde v Body Revolution začít, jelikož je vás zde už opravdu hodně, co jste toho zvládli víc, než jsou tyhle počátky v BR. Věřte mi. Právě pro vás už zdatnější je to určitě ztráta času a měli byste se pohnout dál v programu, najít si svůj "level" a začít od něj. 

Tolik k dnešnímu cvičení, možná z tohoto článku jde cítit, že jsem smutná, docela jo :D Ale když si to zpětně uvědomím, co jsem mohla čekat? Že bude Body Revolution dělaný pro lidi jako já? Nebo jako vy? My, co už jsme prostě krapet jinde? Samozřejmě, že je celý program koncipován tak, aby se onen začátek uchytil u těch začínajících, kteří potřebují postrčit a přesvědčit, že to mohou zvládnout. Takže to beru :)

Inspirace mi dnes taky docela chybí, ale řekla jsem si, že se s vámi podělím alespoň o nápoje firmy Rajec. Tuhle firmu určitě všichni znáte, možná už jste pili jejich vody, ale zkusili jste ochutnat edici Tajemství stromů? Když jsem se snažila přesvědčit svou kamarádku, ať ochutná, řekla mi, že žádné stromy pít nebude :) A to já jsem zase taková, že vyzkoušet takovou věc mě nezabije a koupila si příchuť Lípa. Možná budete překvapeni, ale je to jedna z nejlepších příchutí vod, jaké se v této zemi dají sehnat. Opravdu nebudete pít "stromy", ale báječně ochucenou pramenitou vodu. Zkoušela jsem i příchuť Bříza, je také vynikající. Ještě mi chybí ochutnat Kaštan :D Já vím, že ty názvy samy o sobě jsou podivné a kdejaký kolemjdoucí si řekne "už neví, co by vymysleli", ale uvidíte, že tahle voda opravdu chutná jemně, čistě a zdravě :) Je slazena fruktózou, na 100ml má nějakých 16kcal. Dá se koupit v 0,75 l láhvi nebo taky 1,5l. Chutná opravdu báječně :)

  

Mějte se moc hezky, přeji krásné odpoledne a příjemné cvičení :) Nikki.