Den 66

Dnes ráno jsem se probudila kolem šesté, bolelo mě celé tělo, tak jsem si prodloužila spánek do osmé, abych zjistila, že mě bolí ještě víc než jsem si myslela :D Já jsem totiž blázen. Včera panovala neskutečná vedra a já se krapet hecla a dala jsem si hned dva workouty s Jill a pak jsem ještě trénovala kliky a hecla se i s přítelem, kolik jich dáme :D Nechtěla jsem zůstat pozadu a tak jsem zamachrovala, že dám taky ty "chlapské" - i po hodinové workoutu jsem jich dala 12, takže jsem na sebe pyšná. Dneska to zkusím trumfnout.

No a co že jsem to včera dělala za blbiny? Hodně dlouho tady mám od Jillian stáhnutý Cardio Kickbox v rámci DVD řady The Biggest Winner a musím říct, že to byl neskutečný nářez. Vůbec jsem tomu nevěřila, Jill je tady ještě taková vyplašená a mlaďunká :) Ale byla to jen dvacetiminutovka, ale můžu vám říct, to byl masakr. Díky anketě, která zde byla jsem si všimla, že cviky s bojovým uměním se těší docela velkému zájmu, tak vám tohle cvičení můžu jen a jen doporučit.

Hodnoty z pulsmetru:
Celkový odcvičený čas: 24:33
Spálené kalorie: 194
Nejvyšší tepová frekvence: 164 ♥ 
Průměrná tepová frekvence: 144 
V zóně nejefektivnějšího spalování: 35% času !!! (cca 9 min)

Pak jsem si dala hodinku pauzu a chtěla si dát celé cvičení znovu, ale říkala jsem si, že jsem vcelku dlouho neprocvičovala bříško, tak jsem šla k programu 6 Week Six Pack a dala si rovnou druhý level, že... já magor, to jsem netušila, co mě čeká vůbec :D Možná bych to sama o sobě bez předchozího kickboxu dala lépe, ale byla jsem na konci už prostě úplně vyřízená a mé tělo dnes ráno bolavě odpovědělo stejně :D Bolí mě ramena šíleně, trochu bříško a stehna. Záda taky dostaly zabrat. Druhý level "six packu" je určitě náročnější, ale líbil se mi možná o dost víc než ten první. Jsou v něm i prvky toho kickboxu, různě se otáčíte, přetáčíte, simulujete zvedání věcí ze země s pomocí rotací a opravdu mě bolí po bokách v pase, takže to mělo účinek. Moc doporučuji :)

Hodnoty z pulsmetru:
Celkový odcvičený čas: 33:35
Spálené kalorie: 250
Nejvyšší tepová frekvence: 168 ♥ 
Průměrná tepová frekvence: 139 
V zóně nejefektivnějšího spalování: 42% času !!! (cca 14 min) 

Po cvičení jsem se tedy ještě zmohla na pár kliků, včera mě prostě nehorázně bavilo cvičit, takže když se na to mrknu, jen za tyhle dva workouty jsem spálila kolem 450 kalorií, což je skvělé!!! Sranda je, že tohle člověk spálí za hodinu dříny, a někteří do sebe o stejné hodnotě nacpou Big Macka za 5 minut ... i já taková kdysi byla a bylo mi to jedno. Teď, zpětně, nad sebou kroutím hlavou!!!

Průběh :)
No a úplně na závěr se mrkneme na dnešní naměřené míry a na váhu. Jelikož je neděle a v neděli nejenže necvičím, ale taky se různě přeměřuji :) Nikde nic nepřibylo, takže jsem spokojená :)))
  • přes prsa stejně (87 cm)
  • přes bříško  o 0,5 cm méně  (82 cm)
  • přes stehna o 0,5 cm méně (55 cm)
  • přes boky o 1,5 cm méně (90,5 cm)
  • váha klesla o 1,3 kg, (63,4 kg) 

    KONEČNĚ JSEM SE DOSTALA POD 64!!! :D

Zítra začínám Body Revolution, konečně :D Bude to mazec, protože se nultý týden cvičí 2x za den, to zrovna vyšlo... vedro k zalknutí, o dusnu ani nemluvím :)) Dneska se na to podívám, co mě čeká, a taky, ať vím, jak zítra cvičit :) Ať se pořád nekoukám na obrazovku. 

Mějte se moc prima, užívejte si vody, pokud někam jdete, my dnes plánujeme bazén, včera nám to nevyšlo :)
Krásný den, Nikki :)