sobota 7. července 2012

Cvičení na zadeček

Na stránce tumblr.com jsem našla jedno prima cvičení na naše zadečky, takže se teď na něj pojďme podívat. Třeba se vám bude hodit a zalíbí se vám jako doplněk k Jillian, nebo k čemukoliv jinému, co právě cvičíte. Jdeme na to!!!


  
20 Squats - 20 Plie Squats - 20 Donkey kicks (na každou stranu)

 
20 Fire Hydrants (na každou stranu) - 20 Circling Donky Kicks (na každou stranu) 

 
30 Alternating Split Jumps - 30 Alternating Sliders

 
30 Hips Lifts - 20 Lunges Kicks (na každou stranu)

CELOU SÉRII 3X ZOPAKOVAT!

5 komentářů:

  1. Ahoj.. :) Ty cviky jsou asi jen na svaly na zadečku, že? :/ Já mám celkem větší zadeček a chtěla bych menší. :/ Poradíš? Prosím! :) *Lucka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, nevím, co tím myslíš "větší zadeček". :)) Myslíš tuk? Pokud ano, pak určitě zadeček posiluj, ale taky přidej kardio cvičení a upravit stravu. JInak cviky jsou jak na zadeček, taK i na stehna... ono to vždy funguje dohromady (tak nějak) :))

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo, já tě chápu... ale bohužel samotným cvičením se k tomu nedostaneš, můžeš cvičit na nohy jak divá.... doporučuji přečíst tento článek :)

    Proč nehubnu tam, kde to nejvíc potřebuji

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)