Čínské jídlo zdravě podle Ching He Huang

Máte rádi čínskou kuchyni? Nemyslím tu v bistrech, plnou tuku a všeho, ale zda si rádi něco z toho čínského doma uděláte? Já čínská jídla miluju, hlavně rýžové nudle, ty bych cpala všude, dávám si je i do vývaru :) Ale proč se ptám. Dnes jsem šmejdila v mé skříni, kde mám spoustu "zapomenutých" DVD a našla jsem tam několik souborů mé oblíbené kuchařské mistryně CHING HE HUANG. Určitě ji neznáte, nebo někteří třeba jo, tím líp, protože mi můžete dát za pravdu, že tato ženská je v kuchyni skvělá. Nejraději tvoří fast food snacky pro lidi venku na různých akcích, aby všem dokázala, že i fast food může být zdravý.

Samozřejmě je skvělá i v normální kuchyni doma, na youtube.com má spoustu videí ze svého umění, nebo taky něco najdete na jejich stránkách, kde se dostanete i na její FB stránky. Díky příjemné angličtině budete určitě i dobře rozumět, pokud občas máte problém. Já kdykoli se na její videa dívám, mám chuť si něco z toho dát, jak se mi sbíhají sliny :)




1 komentář:

  1. Super, miluju asijska jidla, hned jdu omrknout ta jeji. Mojim favoritem je ted Vietnamska polevka PHO :]

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)