Výmluvy

Dnes jsem na internetu našla několik velmi zajímavých článků, celkem asi 5, které vám v průběhu několika dnů zkusím přeložit. Pro dnešek jsem vybrala nádherný článek o výmluvách, který se mi líbil hlavně proto, protože ho autor psal naprosto bez servítek :D Takže jsem vám ho v naprosto stejném tónu přeložila a zkuste se na něj podívat, zda v některých bodech nepoznáváte své blízké nebo ty, kteří chtějí zhubnout, ale řeknou kolem toho sto padesát slov každý den, než aby si daly sto padesát dřepů :D

Proč? Proč nemůžu začít hned teď? Proč musím donekonečna čekat na "další" pondělí? Proč začít až na podzim? Po zimě? Tenhle měsíc se vám to nehodí? Proč neustále hledáme tisíce důvodů, abychom se nemuseli pouštět do cvičení, hubnutí, zdravého životního stylu právě teď? Proč? Protože je to JEDNODUŠŠÍ. A jednoduché věci umíme dělat všichni bez rozdílu!

Největší VÝMLUVY!!!
  1. Za dva týdny jdu na mejdan, pak mám dovolenou, začnu tedy až pak!
    Proč? Začneš-li se cvičením a zdravou stravou hned, budeš se už za dva týdny cítit jako nový člověk! Jen proto, že mám jistotu, že se na mejdanu přejím, neznamená, že se musím přejídat do té doby i po ní.
  2. Nemám žádnou vůli. Jakmile doma najdu nějaký pamlsek, hned to musím sníst.
    Bla bla bla. Všichni máme stejnou vůli! Ale ti, co tento "sval" pravidelně cvičí, si pak umí snadněji něco odříct. Proč kupuješ pamlsky, když pak po nich kdykoli sáhneš? Proč se jich prostě v domě nezbavíš?
  3. Nemůžu si dovolit jíst zdravě!
    Ale běž někam! Sám víš, že to není pravda! Nemusíš přece utratit jmění za drahé "zdravé" potraviny. Zaměř se na libové maso, ovoce, zeleninu, celozrnné produkty. Vykašli se na kafe ze Starbucksu nebo menu z KFC a ušetřené peníze utrať za ovoce a zeleninu.
  4. Neumím vařit!
    Nauč se! Kup si kuchařku s jednoduchými verzemi zdravých receptů a uvidíš, že na tom není nic těžkého.
  5. Nemám čas vařit!
    Opravdu ne? Některá jídla jsou hotová za deset minut! Uvaříš-li si větší porce, můžeš je dát do mrazáku a tím ušetříš čas i na příště! 
  6. Celý život jsem měl nadváhu, u mě není změna možná!
    Je úplně jedno, jak dlouho jsi měl nadváhu, protože vždycky je zde možnost změny! Nehoň se za rychlými změnami, ale pracuj na sobě krok za krokem. Každý týden si dej za úkol, že budeš dodržovat nový zvyk, co se týče zdravého životního stylu, např. nebudu pít sodovky, ke každému jídlu si dám ovoce nebo zeleninu, vypiju o půl litru vody víc než minulý týden,...
  7. Nemám rád zeleninu! 
  8. Mám děti!
  9. Chodím do práce, nemám na to čas!
  10. Nikdy nic nedokončím!
  11. Jídlo mě uklidňuje!
  12. Stejně to zas naberu zpátky!
  13. Bolí mě záda!
  14. To už není pro mě!
  15. ...