Recenze: Cindy Crawford - Fitness pro každého

Cindy Crawford patřila ke špičce v devadesátých letech. Její videa patřila k nejprodávanějším a ve fitness hitparádách byla v prodejnosti na prvních místech. Psal se rok 1993 a kam se od té doby samotné fitness posunulo, je snadno vidět u Jill.

Cindy tehdy cvičila pod vedením největšího odborníka v Americe, mám pocit, že se jmenoval Radu Teodorescu, a cvičení bylo zaměřeno na všechno, co znáte - posilování, břicho, kardio. Budu na chvíli mluvit v přítomném čase, jelikož jsem si tento workout po několika letech znovu docvičila.

Netušila jsem, že téměř 45minutové cvičení pro mne bude až tak nehorázně jednoduché. Opravdu. Pamatuji si, jak jsem u tohoto programu kdysi sotva popadala dech a druhý den se nemohla ani hnout. Tyhle časy jsou ale pryč.  U Jillian Michaels nemám problém vytáhnout tep až na 180. Z půl hodinového cvičení je vždy (30-75%) v nejefektivnější zóně spalování. U Cindy mi pulsmetr neustále připomínal, že musím přidat, a efektivnost spalování je tak naprosto směšná. Nicméně, velmi bych doporučila tohle cvičení těm, kteří se chtějí dostat do formy předtím, než začnou cvičit s Jill. Jako přípravný trénink je Cindy určitě výborná. Mně už bohužel vůbec nestačí. Absolutně se mi nelíbila samotná rozcvička, neboli zahřívání, které trvalo úctyhodných 6 minut, z toho tři minuty člověk kroutí hlavou všemi směry, aby dobře procvičil krk (nechápu proč až tak), takže jsem se po šesti minutách cítila jak po absolvování horské dráhy. Jediným plusem byl docela zajímavý záběr na břišní svalstvo. Cvičení je rozděleno na posilování nohou, prsního svalstva, ruce, apod. Jak říkám, jako "jakási" příprava pro začínající je tohle prima.

Necvičí se na minuty, ale jsou zde sety třeba jen po deseti cvicích. Což je fajn, ale onu požadovanou intenzitu to už pro mne nemá. Cindy často mezi přestávkami doplňuje tekutiny. Kdysi se mi stávalo, že mne pak často různě píchalo v břiše a různě po bocích.

Přesto je set DVD moje srdcová záležitost, mám jej stále doma a nikdy se ho nevzdám. Tréninky, které pro nás tehdy Cindy natočila jsou opravdu skvělé, jen trvají déle a při nižší zátěži. Cindy je skvělá alternativa pro každého, kdo by se bál jít rovnou například na Jillian. Tohle by mohla být opravdu dobrá průprava :)

Soubor jejích tří video programů vyšel snad před třemi lety souhrně u nás na DVD za 40kč. Je samozřejmě i volně ke stažení.

Zde je odkaz na stránku, kde set všech video programů vyprodávají za 29kč. No, nekupte to :)
(http://www.dvdsvet.cz/dvd/cindy-crawford-fitness-pro-kazdeho-posetka-vyprodej-p101490/)










3 komentáře:

  1. Dvd mám doma:) a můžu doporučit:) je to (jak říkáš) lehčí forma Jillian, ale taky hodně cvičí s činkama.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem nikdy moc necvičila a Jill mi dává fakt hodně zabrat, druhej den se nemůžu hnout :D, takže tohle cvičení vyzkoušim. Akorát nevíš jak se to má cvičit? Je tam nějakej rozpis nebo prostě cvičíš podle toho co chceš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není tam žádný rozpis, ten set má 3 různá dvd, prostě cvičíš, co chceš :) já to cvičila kdysi každý druhý den myslím a střídala to.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)