Kdy a jak se vážit?

Mám zde pro vás pár tipů ohledně vážení, na které jsem narazila na netu a podle kterých se řídím. A vy byste měli také :)
  1. Mějte vlastní váhu doma a pouze na té se važte.
  2. Váha by při vážení neměla stát na koberci. Váha na měkkém povrchu váží méně a tudíž je výsledek "ošizený". Váha by měla stát na pevném povrchu.
  3. Když na váhu stoupnete, neměla by se "kymácet", ale opravdu pevně stát! 
  4. Vyhlídněte se jedno jediné místo, kam váhu budete pokládat, když se budete vážit.
  5. Važte se pouze jednou týdně. Budete-li se vážit i několikrát denně, váhové výkyvy mohou činit i 2kg.
  6. Važte se ráno, na lačno, hned po návštěvě toalety. Mějte na sobě minimum oblečení (nejlépe žádné? ☺). 
  7. Na váze stůjte rovně, nešijte sebou, obě chodidla na povrchu váhy. (Různé naklánění, předklánění, postoj na špičkách či patách může váhu zkreslit, proč byste si takové věci dělali?)
  8. Nevažte se v posilovnách. Váhu tam užívá takové množství lidí, že tamní váhy bývají nepřesné. Nevažte se ani u různých známých, jelikož každá váha váží trošku jinak. Spolehnout se tak můžete opravdu jen na tu vlastní :)
  9. Ženy by se neměly stresovat menším váhovým nárustem před menstruačním cyklem, jelikož tělo zadržuje mnohem více vody v těle než obvykle. I voda něco váží.
  10. Nezapomeňte, že daleko důležitější než váha, je krejčovský metr. Celé týdny můžete vážit stejně, ale pokud vám kalhoty lépe padnou, jdete správným směrem ☺
(3. června 2012)

19 komentářů:

  1. Bod 9. váhovým nárustem před menstruací, nikoliv úbytkem. Nepředpokládám, že to píšeš chybně, jen se asi při zadávání popletlo slovo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, není u bodu 9 chyba? Ženy by se neměly stresovat úbytkem, protože voda něco váží...spíš nárůst před menstruací, ne? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám právě za sebou 30 dní Shredu od Jillian, cvičila jsem poctivě každý den, po dnešním zvážení mám 3 kila nahoře a po změření metrem všude o 1 - 2 cm víc :-( Příjem jsem měla okolo 6000 - 6500 Kj, poctivě jsem si vše zapisovala. Mám 178 / 72. Tak nevím. Pokračuju dál s Ripped In 30, ale jestli za ten další měsíc zase přiberu a zvětším se, tak se asi zblázním :-(

    OdpovědětVymazat
  4. já váhu ani nemám, chodím jednou za měsíc do školy na specialní ,,vahu,, stroj se jmenuju InBody :) změří mi to i tuky a svaly atd atd,je to fajn pak porovnávatjak se to vevnitř mění :) kdybych ju měla dom tak nan i stojím furt :D znám se a to je špatně i když vím,že číslo na vaze je až a druhém místě po metru :D
    Barča

    OdpovědětVymazat
  5. já se radši nevážím doma vůbec, svaly jsou těžší než tuky, a to číslo akorát kazí náladu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně tak to dělám a jsem teda ráda, že to dělám dobře :-)))
    Nitt

    OdpovědětVymazat
  7. Někde se stala chyba... číslo na váze šlo dolů, ale centimetry na metru ukazují víc než minulý týden.. :D přesto s nározem, že metr je důležitější, jak váha souhlasím.

    Jinak bych ti Nikki tímto komentářem chtěla poděkovat. Tvůj blog je pro mě velmi motivující a bez něj bych mou snahu o hezčí postavu asi vzdala. Ty a tvé příspěvky mě dokážete vždycky nakopnout.. I když se váha ani centimetry nehýbou, já jdu stejně dál, a cítím se skvěle... Děkuju

    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  8. Juu tak postup vážení je asi jedna z mála věcí, kterou dělám správně!:D A to mamka vždycky - nevaž se po ránu, to neplatí.. a já si pořád říkala, že to musí platit, protože to je moje váha a né já + snídaně, oběd atd.. :D

    OdpovědětVymazat
  9. s vážením jsem měla problém, někdy jsem mívala období, že jsem se vážila klidně každý den a pak jsem byla naštvaná že vážím víc...
    naštěstí jsem z toho už ,,vyrostla" :)
    super článek :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super tipy :)
    Ale s tím nakláněním je to pěkně těžké :D musím se pořád koukat
    A máme ještě digitální, takže když se náhodou zvládnu nekoukat a stát rovně - po sklonění hlavy se zase mrcha vypne, protože "číslo bylo již zobrazeno" :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já na váze sleduji spíše příbytek než ostatní, takže když je tam vyšší číslo tak se mi spíš nálada zvedne :D. Za rady děkuji :). Já často váhu přemisťuji tak vím, že to nemám dělat :D.

    OdpovědětVymazat
  12. ahojky,
    já nevím: nevažte se před menstruačním cyklem- teda jak já to chápu, tak cyklus je to cely a to se opakuje až do menopauzy, není tedy možné, aby byla žena před cyklem, může být jen v cyklu:-)) asi si chtěla říct před menstruací:-)) promin, já si nemužu pomoct:-)) ale mám tvoje články ráda, ráda se sem vracím:-))
    ale jestli nemám pravdu, tak mě opravte, já se česky bavím jen se svým slovenským přítelem:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. melanie :D já myslím, že to každý pochopil :D to až moc rozebíráš :D článek jsem dávala dohromady z různých zdrojů a nenapadlo mne řešit každé slovo, že by každým mohlo být pochopeno jinak :D v klidu ... však víš, jak je to myšleno ne?

      Vymazat
  13. Já mám taky taková problém,na váze jsem zhodila 1,8 kg,ale třeba v pase jsem zhodila téměř 10 cm,tak tomu fakt nerozumím:-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)