sobota 30. června 2012

Domácí test - sed lehy


Pamatujete, jak jsem vám sem dávala takový domácí test na kliky? Neboli, jak jste na tom kondičně s klikama? Dneska jsem si pro vás připravila test další a tentokrát se bude jednat o sklapovačky. Neboli sedy a lehy. Ze všeho nejdřív si řekneme, jak takový sed-leh v případě tohoto testu má vypadat.


Lehneme si na koberec, kolena pokrčíme tak, aby nohy byly téměř v pravém úhlu, chodidla na podlaze. Ruce jsou volně položeny na stehnech. Zvedneme se do úplného sedu tak, že zatáhneme bříško a záda tlačíme směrem nahoru, aby se nám ruce volně pohybovaly po stehnech a dotkly se až kolen. Rukama si nepomáháme, ruce zde nejsou od toho, abychom si jimi pomáhaly do sedu, takže žádné přitahování za stehna, nýbrž plynuly pohyb. Test je tentokrát minutový!!! Takže si stopněte minutu a schválně, kolik jich uděláte. Podle tabulek se můžete dozvědět svoji kondici :)

Sit-Up Test (Muži)
Věk18-2526-3536-4546-5556-6565+
Vynikající> 49> 45> 41> 35> 31> 28
Dobré44-4940-4535-4129-3525-3122-28
Nadprůměrné39-4335-3930-3425-2821-2419-21
Průměrné35-3831-3427-2922-2417-2015-18
Podprůměrné31-3429-3023-2618-2113-1611-14
Slabé25-3022-2817-2213-179-127-10
Velmi slabé< 25< 22< 17<13<9<7

Sit-Up Test (Ženy)
Věk18-2526-3536-4546-5556-6565+
Vynikající> 43> 39> 33> 27> 24> 23
Dobré37-4333-3927-3322-2718-2417-23
Nadprůměrné33-3629-3223-2618-2113-1714-16
Průměrné29-3225-2819-2214-1710-1211-13
Podprůměrné25-2821-2415-1810-137-95-10
Slabé18-2413-207-145-93-62-4
Velmi slabé<18<13<7<5<3<2


1 komentář:

  1. S přehledem 47, tak jak je možné, že to břicho nemám ploché? Prostě, když ho povolím a nemám ho zatažené, tak vypadám jako těhotná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)