Den 65

Bez paliva ani auto nejede
Dobré dopoledne, dnes se vám ozývám krapet dříve, pravděpodobně dnes vytáhnu malého do aquaparku, teda to je takovej náš mini-aquapark ve městě, kterému tak říkáme, ale vesměs je to vylepšený větší krytý bazén :D Pokud se chcete mrknout, tak můžete tady.

Dnešek je tedy poslední cvičící den před plánovaným odpočinkem, ale také před dalším měřením a vážením, v pondělí tedy začínám tří měsíční "maratón" s Body Revolution :D No povím vám, jsem fakt zvědavá! Nejvíce se děsím toho, že až tento program dojedu, tak bude konec září - strašné!!! Nesmím na to myslet :) 
Rovněž je dnešek poslední den, kdy se můžete přihlásit do soutěže o balíček plný zdravých dobrot a věcí, takže pokud někdo z vás ještě neučinil, vůbec se nestyďte a jděte do toho, maximálně můžete něco vyhrát, že jo :) Je vás tam už opravdu hodně, zítra si vás vypíšu na papírky a vhodím do velké mísy a jednoho z vás vylosuju. Nebo si vás seřadím do seznamu a na netu vylosuji náhodné číslo a to bude vítěz. No, ještě si to promyslím :) Takže levý horní roh, pokud hledáte přihlášení, a tam najdete veškeré potřebné informace. Budu držet palce. Všem! Jak jinak :) 

Pamatujete, jak jsem vám sem dávala takový domácí test na kliky? Neboli, jak jste na tom kondičně s klikama? Dneska jsem si pro vás připravila test další a tentokrát se bude jednat o sklapovačky. Neboli sedy a lehy. Ze všeho nejdřív si řekneme, jak takový sed-leh v případě tohoto testu má vypadat. Lehneme si na koberec, kolena pokrčíme tak, aby nohy byly téměř v pravém úhlu, chodidla na podlaze. Ruce jsou volně položeny na stehnech. Zvedneme se do úplného sedu tak, že zatáhneme bříško a záda tlačíme směrem nahoru, aby se nám ruce volně pohybovaly po stehnech a dotkly se až kolen. Rukama si nepomáháme, ruce zde nejsou od toho, abychom si jimi pomáhaly do sedu, takže žádné přitahování za stehna, nýbrž plynuly pohyb. Test je tentokrát minutový!!! Takže si stopněte minutu a schválně, kolik jich uděláte. Podle tabulek se můžete dozvědět svoji kondici :)

Sit-Up Test (Muži)
Věk18-2526-3536-4546-5556-6565+
Vynikající> 49> 45> 41> 35> 31> 28
Dobré
44-49
40-45
35-41
29-35
25-31
22-28
Nadprůměrné
39-43
35-39
30-34
25-28
21-24
19-21
Průměrné
35-38
31-34
27-29
22-24
17-20
15-18
Podprůměrné
31-34
29-30
23-26
18-21
13-16
11-14
Slabé
25-30
22-28
17-22
13-17
9-12
7-10
Velmi slabé
< 25
< 22
< 17
<13
<9
<7

Sit-Up Test (Ženy)
Věk 18-25 26-35 36-45 46-55 56-65 65+
Vynikající
> 43
> 39
> 33
> 27
> 24
> 23
Dobré
37-43
33-39
27-33
22-27
18-24
17-23
Nadprůměrné
33-36
29-32
23-26
18-21
13-17
14-16
Průměrné
29-32
25-28
19-22
14-17
10-12
11-13
Podprůměrné
25-28
21-24
15-18
10-13
7-9
5-10
Slabé
18-24
13-20
7-14
5-9
3-6
2-4
Velmi slabé
<18
<13
<7
<5
<3
<2

Určitě vás zajímá, kolik jsem jich dala já :D Takže tentokrát to nebylo vynikající, ale dobré, bylo jich 37 za minutu, ještě mám co dohánět :) Sedy-lehy nepatří k mým oblíbeným cvikům, raději bříško procvičuji na takových těch "kratších" záběrech, z tohoto se mi až točila hlava :D 


Původně zde měl být recept na muffinky z pšeničných otrub, ale ten nedopadl nějak nejlíp, prostě ten můj pokus o "cosi" dopadl blbě :D Něco tomu chybělo a tak si musím spravit chuť. Takže já si jdu teď udělat nějaké to smoothie, je takové vedro už teď o půl jedenácté, že se mi ten led uvnitř nápoje bude nesmírně hodit!!! Boha jeho, 29 stupňů :((( to dneska u toho cvičení všichni pochcípáme :D

8 kostek ledu, 1 bílý jogurt, 1 střední banán, stejné množství jahod = fantastické osvěžení,
moc doporučují místo svačinky :)

Sejdeme se ve fitness nebi :D Mějte moc krásnou sobotu, Nikki.