Den 64

Ahoj všichni, je konečně pátek!!! Bude víkend, já si to volno trošku prodloužím a to přesně minimálně na dva měsíce :) Takže budu mít prázdniny, takové bez peněz :D Ale co už! Dnes jsem se v práci rozloučila a užívám si zaslouženého volna.
Odpoledne se vrhnu znovu na Extreme Shed & Shred, a možná si dám ještě navíc sama pro sebe nějaký cyklus cviků na břicho, něco pohledám na netu a pak vám to sem třeba zítra hodím, pokud by se vám to zamlouvalo :))

A na závěr, otázka pro ty, kteří cvičí a žádné výmluvy už nemají zapotřebí hledat (jo, i já jsem taková kdysi byla, výmluvy na denním pořádku). Mám pro vás takovou anketní otázku a to, jakému typu cvičení dáváte přednost na stupnici od 1 do 5. Prostě, co se vám nejlépe cvičí??? Vybírat můžete z těchto.
  • kardio
  • bříško
  • posilování
  • cviky s prvky bojového umění (kickbox, tae bo, atd.)
  • cviky s prvky jógy
  • běh
  • kolo, spinning
  • kalanetika, pilates
  • aerobik
  • zumba, tanec
  • plavání

Mám-li sestavit svůj žebříček, tak u mne by to vypadalo asi takto :)
  1. kardio
  2. cviky s prvky bojového umění
  3. bříško
  4. posilování
  5. cviky s prvky jógy
Pro dnešek už to snad stačí :)) Budu se těšit zase zítra. Nikki.