Den 62

Zapomeňte na Ripped nebo 30 Day Shred! Ne, že by tyhle programy za nic nestály, o tom nemůže být řeč, ale z hlediska efektivity spalování tuků na tom je nejlépe Extreme Shed & Shred!!! Momentálně mu dávám ze všem programů, které jsem cvičila nejvyšší možné hodnocení. Není to klasický intervalový trénink 3-2-1, na který jsme zvyklí u Jill, ale skvělý trénink s prvky jiu-jitsu, kickboxu a jógy. Setkáte se i s některými kardio cviky, které už znáte, pokud Jill nějaký ten týden cvičíte. Tohoto programu jsem se strašlivě bála, ale teď vím, že kvůli němu ruším veškerý svůj plán než začnu Body Revolution.


Vzhledem k tomu, že se v Extremu nedělají žádné bláznivé cviky na ruce, tak mé zápěstí tím momentálně ani netrpělo. Trénink má dva levely, já cvičila ten první, ten druhý byl podle mého úsudku už docela mega záhul :D Pulsmetr dnes naštěstí fungoval bez sebemenší chybičky a teď se koukejte, jaké hodnoty naměřil! Pro porovnání dávám do závorky průměrně naměřené hodnoty u ostatním Jillianiných programů.

Informace z pulsmetru:
Celkový odcvičený čas: 37:48 (obyčejně cca 35 min)
Spálené kalorie: 301 (obyčejně cca 170-200)
Nejvyšší tepová frekvence: 169 ♥ 
Průměrná tepová frekvence: 143 ♥ (průměrně 125)
V zóně nejefektivnějšího spalování: 43% času !!! (cca 16 min) (průměrně 30%)

Jinak, abyste viděli, že se na Body Revolution opravdu připravuji, v práci jsem si vytiskla tréninkový plán, takže si budu postupně dny odškrtávat. Pokud onen plán budete chtít také zaslat, klidně mi řekněte, tedy napište mi email... formulář na zprávu je v levém bočním menu :)

Pokud jste si ještě nepořídili poslední číslo časopisu Zdravé hubnutí s měsíčním jídelníčkem, tak tak rozhodně udělejte :) Nemusíte každý den vařit podle rozpisu, ale třeba v čísle najdete pár inspirací, co vám mohou pomoci, protože nevím jak vy, ale já si pořád lámu hlavu s tím, co jíst a co nového uvařit :)))

Poslední věc pro dnešek, jeden takovej tip na zdravou baštu :) Nevím, zda to nazvat dortem nebo čím, každopádně to jako dort vypadá, nebo možná jako ovocná pizza, jo, to je ono :D Takže ovocná pizza se dělá tak, že si pita chléb pomažete řeckým jogurtem a pokladete na to ovoce. Fantazii se meze nekladou :)
Pro dnešek se s váma rozloučím, mějte se prima, Nikki :)

Ovocná pizza