Den 61

Ahoj, všechny vás dnes zdravím :) Konečně jsem se dostala k PC, takže vám mohu napsat, jaký byl dnes den, respektive cvičení. 
Měla jsem dnes v rozvrhu, jak vidno, program Shred it with Weights. Nakonec jsem to odložila. Zápěstí se sice krapet umoudřilo, díky tomu, že je už víc jak 30 hodin ve stahovačce a dostalo i teplý zábal, ale nechtěla jsem riskovat a znovu si to své zápěstí jaksi rozhodit. Takže jsem přemýšlela, jaká alternativa by byla dobrá, načež jediné, co vlastně šlo cvičit, bylo Killer Buns & Thighs. Takže jsem učinila takovou menší výměnu a uvidím, co s tím mým zápěstím bude v pátek.

A co říkám na Killer Buns? Doprdele, doufám, že stejně tak dobré bude i Killer Abs :D Faaaaaaaaaaaaakt moc se mi tenhle cvičební program líbil, na ruce zátěž jen minimální, více méně slouží jako podpěra bez záběru, krom jednoho cviku, který jsem na levé straně kvůli ruce vynechala. Úplně úžasné!!! Hned z fleku bych tomuhle programu dala plný počet hvězdiček, pokud by šlo o hodnocení. Sice jsem neviděla ostatní dva levely, ale tenhle byl fantastický. Moc všem doporučuji :))

Plán
24. června (neděle) - CINDY CRAWFORD -Formuj své tělo (Body Workout 1)
25. června (pondělí) - JILLIAN MICHAELS - 6 Week Six Pack (Level 1)
26. června (úterý) - JILLIAN MICHAELS - Shred it with Weights (Level 1)
27. června (středa) - JILLIAN MICHAELS - No More Trouble Zones
28. června (čtvrtek) - CINDY CRAWFORD - Formuj své tělo (Body Workout 2)
29. června (pátek) - JILLIAN MICHAELS - Killer Buns & Thighs (Level 1) výměna za úterý
30. června (sobota) - JILLIAN MICHAELS - Extreme Shed & Shred (Level 1)
1. července (neděle) - VOLNO - měření, vážení, odpočinek před Body Revolution

Informace z dnešního pulsmetru jsou docela na prd, jelikož mi tak na deset minut z celkového času vypadával signál, a to bez srandy. Nevím, čím to bylo, obyčejně - i včera - to jelo normálně. Snad se to umoudří. Takže alespoň pár info z toho, co bylo naměřeno. Škoda, že když prostě vypadne signál, tak se nezastaví čas tréninku. Některé pulsmetry to umí. Jestli mě bude zlobit i zítra, tak budu fakt vytočená, protože opravdu nevím, čím to bylo :( Prý tyhle výpadky můžou mít na svědomí i monitory PC :( Tak se s tím asi budu muset smířit, jelikož cvičím jen u PC ... 

Informace z pulsmetru:
Celkový odcvičený čas: 39:17
Spálené kalorie: 177
Nejvyšší tepová frekvence: 168 
Průměrná tepová frekvence: 126 
V zóně nejefektivnějšího spalování: 20% času (cca 8 min)

Dneska mě napadlo podívat se na netu, zda existují nějaké informace o tom, jak se dozvědět svoji nejefektivnější tepovou frekvenci pro spalování tuků. Samozřejmě, nelze furt jen do nekonečna spalovat tuky, a občas je fajn, když si to tělo veme z cukrů, když ideální tepovou frekvenci překročíte a trénujete výdrž a výkon. Výpočty jsou pro to fakt hodně jednoduché. U žen je maximální tepová frekvence "povolena" tímto výpočtem. 226 - váš věk. To je maximálka. No a nejefektivnější zóna je mezi 65-75 % z maximálky. Takže u mě to činí nějakých 126-145 tepů za minutu. Hrozně prima vysvětlené články o tom jsou zde na těchto dvou odkazech. Tepová frekvence a Vytvořte si vlastní plán spalování tuků. Jsem si jistá, že tam mnozí z vás najdou důležité informace o tom, jak to vlastně v tom našem těle chodí :)

Dnes tedy jen tak stručně a krátce, vsadím se, že vás ty "tuky" budou zajímat víc :) Hezký večer, Nikki :)