Den 60

Přeji prima začátek týdne!
Včera jsem odstartovala onen testovací týden, kdy si do soboty - předtím než začnu Body Revolution, budu zkoušet různá cvičení a tréninkové programy. Zde je seznam, neboli plán toho, co mám na programu, to, co je škrtnuto, mám už odcvičeno.


24. června (neděle) - CINDY CRAWFORD -Formuj své tělo (Body Workout 1)
25. června (pondělí) - JILLIAN MICHAELS - 6 Week Six Pack (Level 1)
26. června (úterý) - JILLIAN MICHAELS - Shred it with Weights (Level 1)
27. června (středa) - JILLIAN MICHAELS - No More Trouble Zones
28. června (čtvrtek) - CINDY CRAWFORD - Formuj své tělo (Body Workout 2)
29. června (pátek) - JILLIAN MICHAELS - Killer Buns & Thighs (Level 1)
30. června (sobota) - JILLIAN MICHAELS - Extreme Shed & Shred (Level 1)
1. července (neděle) - VOLNO - měření, vážení, odpočinek před Body Revolution



Informace z pulsmetru - Cindy Crawford:
Celkový odcvičený čas: 42:41
Spálené kalorie: 175
Nejvyšší tepová frekvence: 157
Průměrná tepová frekvence: 111 (málo)
V zóně nejefektivnějšího spalování: 7% času (cca 3 min) příšerně málo!!!

:( něco dobrého na natažení vazů
nebo co to tam je v zápěstí neznáte?
Bolí to až v palci a v dlani.
Dnes jsem měla v plánu vyzkoušet si první level programu od Jillian s názvem 6 Week Six Pack. A co na něj říkám? Líbil se mi. Líbil se mi hodně!!! Nevím, zda je to to pravé cvičení jako samostatný blok, který se cvičí denně, přeci jen se "zapomíná" na ostatní části těla, které hrozně ráda tvaruji, ale jako přídavný trénink k jakémukoli z jiných tréninkových dnů je to moc příjemné cvičení, rozhodně vhodné pro každého z nás. Já jsem nezvládla akorát jeden cvik, kde se váha celého těla opírá o zápěstí. Respektive jsem ho nahradila klasickýma sklapovačkama, jelikož mám tak škaredě pohmožděné zápěstí, že s tou rukou sotva datluju tento text :) a bolest mi vystřeluje až k loktu. 6 Week jsem tak v případě "ručních opor" odcvičila v rámci levé ruky takřka pouze na prstech, v takové pozici to nebolelo a mohla jsem cvičit. Hodně uvažuju, jestli zítřejší Shred it With Weights neposunu o pár dnů dál nebo nenahradím úplně. Nedovedu si představit, že bych v takovém stavu, v jakém teď mé zápěstí momentálně je, zvedala šesti kilový kettlebell :( Což mě fakt dost mrzí. Ale zase si říkám, že chci být na Body Revolution v pořádku, tak možná od kettlebellu upustím :(( Takže závěrem, všem doporučuji si 6 Week Six Pack vyzkoušet, určitě tento program zvládne každý. Je to zase něco úplně jiného a nemusíte se bát žádných šíleností :) A teď informace z pulsmetru, pro porovnání se Cindy a ostatními programy Jill. Průměrná tepová frekvence je zde o dost nižší, jelikož tento program to prostě nemá na čem "vytáhnout" :)

Informace z pulsmetru:
Celkový odcvičený čas: 36:13
Spálené kalorie: 172
Nejvyšší tepová frekvence: 160 
Průměrná tepová frekvence: 115 
V zóně nejefektivnějšího spalování: 14% času (cca 5 min)


A úplně na závěr. Tento týden, přesně v sobotu, končí soutěž o balíček. Kdo se ještě nepřihlásil, ať tak určitě učiní. Můžete vyhrát samé skvělé věci :) Není jich sice moc, ale jsou ode mě a každá - i ta malá - výhra potěší. Je vás tam už poměrně dost, nedělní losování vítěze bude o to zajímavější :) Kdo neví o co jde, nebo jak na to, vlevo úplně nahoře v menu je velký banner s názvem soutěže. Stačí na něj kliknout a dozvíte se vše potřebné.

Přeji vám všem příjemný zbytek pondělního dne a sportu zdar :D Nikki.