neděle 24. června 2012

24. června 2012 - Proměna po Ripped in 30 - po 2 měsících

Chápu, že už netrpělivě čekáte na to, kam jsem se po dalším tréninkovém programu dostala a zda stojí za to pokračovat. Možná byste taky měli vědět, že jsem pro dnešek hodně pozitivně naladěna :) Když vám pišu tenhle článek, zrovna poslouchám úžasnou Belindu Carlisle a její Do You Feel Like I Feel? - výmluvné :)))




Ze všeho nejdřív bych ráda zhodnotila celý program Ripped in 30. Program je postaven na stejném typu intervalového cvičení jako tomu bylo u "Shredu". Rozdíl je jen v tom, že kromě tří levelů obsahuje program čtyři týdenní levely a po každé úrovni následuje jednodenní pauza. Celkově bych řekla, že je o trošku náročnější než "Shred" a úplně v klidu se přiznám, že jsem pár cviků dávala jen v jednodušší verzi, nebo jsem se k těm složitějším variantám dostávala až ke konci každého levelu. Pokud tedy nevíte, zda pokračovat po "Shredu" s Ripped in 30, můžu vám ho jen a jen doporučit. Líbil se mi o trošku víc - přeci jen je o pár let "modernější" :))) A teď si pojďme ukázat oblíbenost levelů na hvězdičkovém hodnocení :)

1. level  
2. level  
3. level  
4. level  


Celkově tedy tomuto programu dávám opět krásné čtyři hvězdičky z pěti, i když je to spíše čtyři a půl :) Nejvíce mi dělal problém právě třetí okruh, který mě nebavil, dokonce jsem se u něj nepotila tak, jako tomu bylo u těch ostatních. Nicméně, jelikož byl založen hodně na posilovacích cvicích, byl docela nejúčinnější :) jako vždy, no :) Velmi náročné cvičení vykazuje velmi krásné výsledky :)

Teď již k samotným mírám, které jsem dnes ráno naměřila. 

Váha: 27. května, na konci programu 30 Day Shred jsem vážila 67,3 kg. Po necelém měsíci, jelikož máme 24. června je to o 2,6 kg méně. K dnešnímu dni vážím 64,7 kg. Ještě před dvěma týdny se váha pohybovala okolo 64kg čistých. Nicméně, přestože váha šla opět mírně nahoru, centimetry krásně ubývaly :) Další důkaz toho, že na váhu se nemá cenu dívat. Vemte metr a měřte. To jsou nejvděčnější míry, které řeknou vše!

Měření: V následující tabulce vám uvádím míry, se kterými jsem začínala, které jsem měla před měsícem a které mám nyní, po odcvičení Ripped in 30. Ještě nevěříte, že míry jsou opravdu zásadní? :)))
Pozn: pas je měřený přes nejkritičtější místo pod "pupíkem" :)) Tam se to moc rádo ukládá.

6. května 27. května
27. června
po deseti dnech cvičení

stehna:  61 cm

boky: 102 cm

pas: 94 cm

prsa: 93 cm
po 30 Day Shred

stehna: 57,5 cm (-3,5 cm)

boky: 96 cm (-6 cm)

pas: 89 cm (-5 cm)

prsa: 89 cm (-4 cm)

po Ripped in 30

stehna: 55,5 cm (-5,5 cm)

boky: 92 cm (-10 cm)

pas: 82,5 cm (-11,5 cm)

prsa: 87 cm (-6 cm)

V tabulce je výsledný úbytek za 52 dní 
cvičení a zdravé stravy.

Foto: A zde už vidíte nafocený úbytek od prvního dne cvičení, přes 30 Day Shred a nakonec moje poslední foto z dnešního rána :) Omlouvám se, že je těch fotek víc, navíc ta kvalita taky nic moc, jsou foceny docela brzo ráno, toho světla taky ještě moc nebylo :D dokonce s jiným prádlem, nevěděla jsem jaké vybrat :D Stále potřebuji hodně vytvarovat zadeček a doladit stehna, pořád mě trápí tuk na bocích, i když už to samozřejmě není stejné jako na začátku, práce je stále hodně, ale já pro to udělám maximum. I když se mi občas nechce, když řeknu že nechce, tak tím myslím fakt nechce, ale zároveň vím, jak strašně moc bych si to další ráno vyčítala!!! Takže vždy zatnu zuby, vytáhnu podložku na cvičení, obuju tenisky, zapnu tu mrchu!!! a už to jede :) Panebože, půl hodina!!! Jen půl hodinka! 30 minut denně pro své vlastní tělo!!! To je to nejmenší, že jo? :)

 
Na počátku ... a po měsíci cvičení s 30 Day Shred

Dva měsíce uběhly jak voda a zde jsou mé výsledky,
už to bude čím dál víc náročnější :))
Takže jak vypadá moje maličkost po (necelých) 2 měsících :)









Co chci ještě určitě napravit a co mě zlobí :)
I to své tělo bych měla asi nejdříve pochválit, než ho začnu kritizovat :D Takže drahé tělo, moc Ti děkuji, že jsem byla po celou dobu zdravá a že jsem mohla cvičit, že se mi tak krásně odměňuješ, i když v tebe občas nevěřím a mám chuť se na to vyfláknout, že mi říkáš, kdy už máš chuť cvičit, a že mě netrápíš chutí po sladkém a nezdravém a že jsi přistoupilo na to, že spolu zdravě baštíme :) Ale přesto, pokud by to šlo, ráda bych, aby sis bralo víc tuku z těch mých boků, tam ještě pořád je dost :) Taky by mi celkem bodlo vzít to krapet i ze stehýnek a prosím, prsa zatím nech, tam by to prozatím stačilo :D Vidím, že se mi zúžily paže, ještě před měsícem bych si toho nevšimla, ale jsou opravdu méně objemnější, takže děkuji :) Ale ten zadeček by taky ještě potřeboval jaksi upravit a i když už hodně tuku zmizelo nad zadečkem v oblasti zad, přesto, když tam sáhneš, tak se tam furt ještě nějakej bordel povaluje... cítíš to taky? :D Tak tě prosím, zaber, s tím zbytkem už si nějak poradím já a Jillian :) Mám tě ráda!!!

No a než se rozloučím s váma, tak co? :D Tak vlastně nic... Chtěla jsem vám poděkovat za vaše návštěvy, vaši důvěru, za to, že sem chodíte a říkáte mi o sobě spoustu prima věcí, že se mnou cvičíte, že se vzájemně podporujeme, a že tu prostě jste. Chodí mi od vás i emaily s různými dotazy a prosbami o rady, nejsem žádný odborník, ale přesto děkuji, že mi důvěřujete a že mě o rady žádáte, pokud můžu vždycky poradím nebo odpovím :) Nikdy vám nebudu říkat, že něco nejde, nebo že něco jde, vždy vám odpovím tak nejpravdivěji, jak to jen jde. Podle vlastního svědomí :) Vím, ano vím, že je tady spousta z vás, kteří se ještě stále neodhodlali namířit tím správným směrem, nic vám nikdo nemůže vyčítat. Není to snadné. Není. Je to těžké. Vzdát se svého starého stylu života a začít ten nový. Tělo bude protestovat, bude vám dělat příšerné věci, vztekat se, trucovat, ale věřte, to, co následuje potom, to je nenahraditelné. Nic na světě vám nemůže dodat onen pocit po cvičení, o výsledcích ani nemluvím, nikdo vám nemůže nahradit pocit z toho, že jste něco SAMI dokázali, spousta lidí vás bude lámat a dráždit a nebude vás chápat, ale vy budete nad věcí, protože budete vědět, že... protože prostě budete vědět své :))) Všem, kteří cvičí, přeji ohromnou dávku síly a odhodlání do dalších dnů, vždy když vás přemůže pocit, že už to dál nezvládnete, vzpomeňte si, proč jste vlastně začali. A za druhé, slova "nemůžu", "nezvládnu", vymažte ze svého slovníku. A vy, co jste se možná právě teď rozhodli, že do toho konečně praštíte, už teď jste na půl cesty k vysněnému cíli. Netušíte, co ve vás je. Nemávejte nad těmito slovy rukama, nekruťte hlavou, nebuďte nešťastní, protože si myslíte, že se vás to netýká. Dokážete všechno, co si umanete! :) Věřte mi :)Já si jdu teď vypít svůj zelený čaj a odpoledne znovu hurá na cvičení :) Mějte se prima. Nikki.
..................................................................................................................................................................
Abych porazila svého přítele v tom, kdo dá víc kliků :)
http://reasonstobefit.tumblr.com/

60 komentářů:

  1. Nikki? To je nadhera!!! Nechce se mi tomu verit, vypadas krasne krasne krasne! A to cos napsala, normalne tu skoro bulim a neni to hormonama, uz jsem 4 mesice po porodu :D ses nejlepsi!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anetko moc děkuji :) ty máš tak malého prcka? :) Zrovna jsem včera koukala na jedno DVD od Cindy Crawford, které sestavila pro maminky po porodu, možná by se ti líbilo ;) Jmenuje se Nová dimenze :)

      Vymazat
    2. Ja jsem cvicila Shred a ted jsem ve tretim levelu Ripped, diky Tobe! :-) nabrala jsem v tehu 30 kilo a ted uz mam min nez pred otehotnenim. Vyhazela jsem stary obleceni a nakoupila velikosti S, proste nadhera! A za to vdecim i Tobe :-)

      Vymazat
    3. Tak to je skvělé!!! K tomu není co dodat :) Jsi šikulka! Určitě pokračuj :) Kila z těhotenství jsou fakt děsný, já měla 27 navíc :D To ani není možné, co všechno si my ženský musíme "odtrpět" :) I já si už připravila několik věcí na úpravu :D Nedá se to nosit :D Teď už je to velké hodně :D
      Tak přeji, ať úspěšně dojedeš do konce :) Pak to vidíš na jaký program? Nebo si dáš pauzu? :)

      Vymazat
    4. Ale stoji to za to, ze? Milacci mali :-) potom chci Body revolution, proste se opicim po Tobe no :-) akorat ted uz to nejde tak rychle, to me stve :D

      Vymazat
  2. NO já čumíím ! :-) to je nádhera prostě.Jen tak dáál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Peti :) Ještě je tam dost práce, takže dál to MUSÍ jít :D Děkuji za tvé návštěvy a komentáře :)

      Vymazat
  3. Teda to je uplně jinej člověk!! Závidim ti takový výsledky...achjoooo, to je tim jídlem jak se držíš no:-)...já bych tvýmu tělu poděkovala hlavně za ty prsa teda :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barunko máš pravdu :D Prsa se jaksi zpevnila, vytvarovala, ale jsou menší než posledně :D Což jde vidět i na fotkách :D Bojím se, aby tam příteli něco zůstaLO :D

      Vymazat
  4. Opět nejde říct nic než wow!!
    Bříško a nohy, jak kdyby patřili někomu jinému :) Úžasná pomněna.
    Moc se mi líbí 'článek' pro Tvé tělo, hlavně ta poslední slova - mám tě ráda. Tohle chci mému tělu taky jednou říct, to bude pro mně ta největší odměna!
    Moc držím palce, jen tak dál a drž se :) Jsi pro mě a určitě i mnoho z nás ohromnou inspirací, za což Ti děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já moc děkuji lidem jako jsi ty :) Děkuji za vždy pěkné komentáře a povzbuzení :) Moc mi to pomáhá :)

      A svému tělu to můžeš říct kdykoli, třeba hned teď ;)))

      Vymazat
  5. to je úžasné! taková změna a to bříško ze strany, ach, kéž bych takové taky měla..si úžasná, držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) A to "kéž by" se ti snad jednou splní :)

      Vymazat
  6. Wow, úžasná změna! Vypadáš úplně jinak! Kéž by i na mě mělo cvičení s Jill takový vliv :D Ale můžu si za to sama, protože pořád jím, co bych jíst neměla! A navíc jsem vždy v polovině programu skončila nebo si dala delší pauzu...:/

    Jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc... třeba to bude chtít v tvém případě častěji měnit programy, aby tě to pořád bavilo. Zkus to :)

      Vymazat
  7. :O teraz máš uplne dokonalú postava vidno že si na sebe poriadne makala..veľká pochvala a klobúk dole. tiež chcem od dnes začať Ripped in 30. A dnes keď som videla tieto fotky som ešte viac inšpirovaná :) nech sa ti darí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ripped je dobrý program, takže určitě ti to schvaluji :) je za mnou hodně práce, pravda, ale ještě víc přede mnou :) Budu držet palce nám oběma :)

      Vymazat
  8. Mazec, úúúžasná proměna.
    S tím, že tělu se nelíbí změna, že neví co je pro něho dobré máš pravdu.
    To moje ze začátku bylo zvědavé co jsem mu vymyslela, ale pak pochopilo, že to myslím vážně a začalo mě zkoušet... Je tvrdohlavé stejně jako jeho panička :)
    Jednou za týden, večer před spaním, svému tělu poděkuju, že to se mnou celý týden vydřelo, že mě nožičky pěkně nosily. Než si na tento můj rituál přítel zvyknul tak se vždycky královsky bavil.
    Včera večer jsem se taky měřila, absolutně nevím proč večer, oteklá od horka a blížící se ms. Detruktivní nápad.
    Přeji hodně energie ať to jde dál snadno stejně jako doteď ne-li líp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moc dobře, že to cítíš jako já :) Musíme svá těla hýčkat a být na ně milí... jinak to dopadne tak, že ve 40 budeme mít orgány jak 80 letí. Starat se o sebe by měla být samozřejmost, i když znovu říkám, není to vůbec nic lehkého. Proto je to takový boj a ne každému se to povede. Nikdo nemá vyhráno nikdy. Je to každodenní výzva. Pořád na novo :) Takže i já tobě přeji hodně síly :) hezkou neděli :)

      Vymazat
  9. Z tebe by si měly vzít příklad všechny ženy, které se stále vymlouvají na nedostatek času, práci nebo děti. Když si člověk stanoví priority a není nijak pohybově omezený, dá se zvládnout téměř vše. Moc ti to sluší. Líbila se mi hlavně pasáž, kde jsi děkovala svému tělu. Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, to ti moc děkuji... musím s tebou souhlasit! Když se chce, jde všechno a výmluva neexistuje :) děkuji mockrát za milý komentář a pěknou neděli :)

      Vymazat
  10. Wow, máš dokonalou postavu, z tebe si musím udělat příklad, chci mít takovou, jako ty. Ale budu muset začít víc jíst a posilovat. Tím nechci říct že máš postavu blbou, právě naopak, tohle je můj sen♥ Jsem ráda že se ti to povedlo a nadále ti držím palce.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kolikrát jsem přemýšlela nad tím, jaké by to bylo mít opačný problém, chtít nabrat nějakou "hmotu". Musí to být stejně těžké! Takže ti moc držím palce, protože to je velká výzva "udělat" si tělo podle svýho :)))

      Vymazat
  11. Tak ta změna je úplně dokonalá! Ztratit v pase přes 11 cm za tak krátkou dobu je geniální. Hubnout na centimetry je úžasná věc! :) Sand vidíš i ty sama, stejně jaky my nezaujaté, jaká je to velká změna. Je z tebe cítit radost ta života a teď v létě si navíc můžeš užívat i svoji novou postavu.
    Já mám dneškem za sebou 1. level Shredu, je to ještě krátká doba na výsledky, ale cítím se skvěle. Nehubnu už tak rychle, protože už před Jillian jsem zhubla cca 9 kg, teď už to půjde pomalu, ale sport skvěle pomáhá a ty jsi prostě super inspirace! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát ti děkuji :) Ano, samozřejmě že tu změnu vidím a dělá mi to radost :) Ale pořád je ta ještě hodně práce, potřebuji hodně zpevnit :) Centimetry mi dělají radost :)

      Sama už víš nejlíp, jaké to je :) Udělat se svým tělem zázrak, zaznamenat ty změny :) A čím víc se blížíme k "onomu bodu", tím pomaleji to půjde. Nevadí mi to. Dnes můžu říct, že to nejhorší mám za sebou a to nejlepší před sebou :) Takže sportu zdar :D :D :D Ať se ti moc daří :)

      Vymazat
  12. Tak tohle jsou úplně skvělé výsledky! Klobouk dolů. Také jsem teď zkusila cvičení s Jillian a uznávám, že má něco do sebe. Jinak ti přeji, ať se ti stále daří :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Páni! Smekám, že se Vám povedlo takhle s kily zatočit!:o) Je to opravdu velká změna a sluší Vám to:)..chtěla jsem se jen zeptat, nemáte pocit, že zrovna po Jill Ripped in 30days máte více mohutnější stehna?tím myslím "namakanější" nežli takové krásné a protáhlé, jak to bývá obvykle:) mě to obvykle připravidelném cvičení dělá, tak nechi být jediná:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :) Mohutnější stehna určitě nemám. je pravda, že se tvarují a vypadají teď jinak :) Lépe, ale když kouknu na tabulky, tak přes stehna jsem několik centimetrů ubrala, takže to šlo dolů :)

      Možná máte namysli, jestli jsou takové tvarovanější, a svalstvo jde "vidět" :) tak ano, to je možné, tedy, bude to tak. Řekla bych, že je to tím, že to povadlé svalstvo se tím cvičením jaksi dostává "zpět na své místo", tam kde má být :) takže asi ano :)

      Vymazat
  14. ÚŽASNÝ!!! Máš můj obdiv :) Kvůli tvýmu blogu se konečně taky snažím :D Akorát holky nemohly byste mně poradit? Jedu na 4 dny na festival a nevím co si mám nakoupit za jídlo, abych tam nebyla o paštikách a hranolkách, prosím pomoc???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji ti, koukala jsem na jeden blog a pravděpodobně patří tobě, jelikož tam byl stejný dotaz, takže pravděpodobně byl tvůj problém už vyřešen :)

      Jinak zajímavá otázka... kouknu se později někam na net, zda jsou nějaké rady ohledně takového "problému" :)

      Vymazat
  15. téééda to čumíím...!! Fakt jsi super, že jsi to takhle vydržela a opravdu Ti závidíím..:))

    OdpovědětVymazat
  16. BRAVO! odvedla jsi pěkný kus práce!;) Mám taky odcvičeno 30DS a teď cvičím 6 week six pack + kicbox fastfix...děsně návkové cvičení a každodenní nepospatelný pocit po cvičeni ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, je to návyk, ale sakra příjemný :) Prima den!

      Vymazat
  17. Výsledky jsou parádí, změna je viditelná a vyadáš prostě skvěle! Moc gratuluji :) Jde vidět, že to neflákáš a že tě to baví, jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji moc, za to může tvůj kuskus :D
      A máš pravdu, baví mě to a opravdu jedu "nadrc" :) Prima den :)

      Vymazat
  18. Ahooj!Máš můj velký obdiv a to fakt..jak jsem viděla fotky tak jsem jen čuměla s otveřenou pusou :D Taky cvičím s Jillian.. ale teď jsem 4 dny přestala protože bylo neskutečné horko..ano možná jetoi výmluva,ale nešlo to:D včera jsem začala znova a to 30Shred 1 level a dneska přidám ještě 6 week.. :) to 30 shred budu cvičit ještětak ze 4 dny a potom level 2 protože sem 30 shred cvičila 7 dní a potomsem přestala..zpevnili se mi hodně ruky,nohy,lýtka..potřebuju zhubnout špeky okolo pasu,víš co myslím,ty hnusné boky.. kdyžsi dám kratasea nátelník tak to hnusně přetéká :D chtěla bych se zeptat.. drželas při tomhle cvičení přísnou dietu?.. jedla jsi nějak jinak? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Vím přesně o čem mluvíš :) Mám na těch místech problém taky, sice už menší, ale pořád je tam, pevnější kalhoty anebo kraťásky a pořád to má tendenci kynout ven :)

      Při cvičení jsem přísnou dietu nedržela, držela jsem klasickou redukční dietu cca měsíc, pak jsem musela přidat mírně na kaloriích, jelikož za tu dobu už si tělo vybudovalo pár svalů navíc a potřebovalo více energie :) Redukční dietu jsem si hlídala mezi 1200-1400 kalorií za den, jedla 4x denně co 4 hodiny. A samozřejmě zdravě, žádné sladké, žádná tučná jídla, opravdu nic. Byla jsem velmi svědomitá :) Mám to v sobě :) Byl to boj, ale zvládnout se to dá a tělo je na nový, ten správný styl stravování už navyklý. :)

      Vymazat
  19. ty výsledky jsou neuvěřitelný! moc gratuluju!! jsi strašně šikovná! :) já teď dodělávám 30 days shred a za týden se vrhnu taky na Ripped in 30, doufám že budu mít podobné výsledky :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Nikoliet,
    moc ti děkuji, určitě ti to také půjde :) Vytrvej a bojuj :)) Ripped in 30 se ti určitě bude líbit :) Doufám, že se pak přijdeš s výsledky pochlubit :)

    OdpovědětVymazat
  21. ahoj, vysledky jsou uzasny:) sama mam za sebou 30 days shred, ripped in 30 a ted jsem ve druhym mesici BR..muzu se te zeptat v jaky casti si meris stehna?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AHoj děkuji, to jsi na tom tedy uplně stejně jak já :D super!
      Měřím se přes tu nejširší část téměř nahoře :)

      Vymazat
  22. Smekám a začínám co nejdřív, jen co se vyléčím. Konec kecům a teoriím a tak vůbec. Jsi skvělá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, a určitě se nejdřív den dohromady. Je toho teď hodně, takže ať jsi fit, plná síly a pak šup na to :))) Držím palce.

      Vymazat
  23. prosim, Vas kde stiahnem ripped week 4, vdaka Eva

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, gratuluju k úspěchu, já si tak doma pár měsíců cvičila, výsledky byly taky znát, ale ne tak výrazné a už vůbec ne za takovou krátkou dobu a navíc teď jak začala škola, tak nezbyl čas na cvičení (cvičila sem třeba i víc jako hodinu denně, což teď nestíhám, když se pomlau blíží zápočty a zkouškové), takže to cvičení vyzkouším, půl hodinku denně snad najdu a pokud to bude mít výsledky jako u tene (nebo aspoň podobné) tak budu happy jak dva grepy :D ještě jednou gratulace k úspěchu :))
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  25. Úžasné! Já teď cvičím 30ds a už se těším na ty výsledky :) potom bych chtěla právě ripped in 30, poradila by jsi kde se to dá stáhnout, nebo jestli je to na youtube? :))

    OdpovědětVymazat
  26. To je neuvěřitelný že se tělo dokáže změnit za dva měsíce takhle hodně! :) Fakt paráda :)

    OdpovědětVymazat
  27. Jsi první, která mě donutila zvednout zadek a makat. Jsem teprve na začátku 30 Day Shred a i když to někdy nenávidím, po cvičení to miluji. Tvoje výsledky jsou neuvěřitelné a jsi můj vzor co se týče cvičení. Děkuji za to, že jsem objevila tvůj blog.

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj. Našla jsem tvůj blog při hledání zkušeností s Jillian 30 days. Doufám, že moje výsledky budou aspoň poloviční, jako u tebe. Pustila jsem se do cvičení po snad deseti letech lenošení. Dnes mě čeká 1 level 6 den. Úspěch pro mě je už to, že jsem to předchozích pět dní zvládla a tu půlhodinku si na to našla.
    Přeju ti klidné těhotenství bez komplikací.

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, dnes jsem docvičila 30 day shred. Je pravda, že přes centimetry je to znát hodně(asi jako u Tebe), ale přijde mi, že to sama na sobě v tom zrcadle pořádně nevidím :-D No každopádně se teď chci vrhnout na 6 weeks six pack, tak snad to dám. :-)
    Mimochodem, velmi děkuji za inspiraci, nebýt této stránky, tak se do cvičení snad nikdy nedokopu.

    Žanet

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, já cvičím Jill 14dní, ale deptá mě , že mi jsou džíny co mi byly před cvičením normálně teď dost těsný. Je mi jasný, že roste svalová hmota, ale deptá mě to. Na cm jsem něco shodila, tak nechápu tu těsnost v džínách. Ach jo sand to vydržím. Jinak u tebe změna krásná to asi nedám, i když bych chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  31. AHOJ,MOC GRATULUJU,KLOBOUK DOLŮ.PO DLOUHÉ DOBĚ NĚCO CO MĚ NADCHLO,PRVNÍCH 30DNŮ MÁM ZA SEBOU,TŘI DNY JSEM MĚLA VEGET A DNES JSEM ZAČALA RIPPED IN 30.NO TEDA DOCELA SÍLA.NEVÁŽÍM SE,ALE ÚBYTEK TAM BYL ASI POLOVIČNÍ NEŽ U TEBE,ALE POSTAVA SE MĚNÍ A ZPEVNUJE!!! :-) A JE FAKT,ŽE DIETU NEDRŽÍM A STRAVUJI SE NORMÁLNĚ.TAK 4-5 DENNĚ SNAŽÍM SE JÍST ZDRAVĚJI A NÉ TAK VELKÝ PORCE,ALE OBČAS NĚCO SLADKÝHO MÁM KE KÁVĚ.LÉTA JSEM MUSELA DRŽET KVŮLI ZDRAV.POTÍŽÍM DIETY A OPRAVDU DIETU UŽ DRŽET NECHCI.PŘESTO POKRAČUJI A TĚŠÍM SE Z VÝSLEDKŮ A JSEM MOC ZVĚDAVÁ JAK TO BUDE POKRAČOVAT ;-)

    OdpovědětVymazat
  32. AHOJ NIKKI,
    TAK JAK PÍŠU V PŘEDEŠLÉ ZPRÁVĚ Z 21.DUBNA,JE TO SÍLA.BOHUŽEL ZDRAV.POTÍŽE TO PŘERUŠILI NA 1DEN.ALE POKRAČUJI DÁL A ZÍTRA KONČÍM 1LEVEL.JE NESKUTEČNÝ KOLIK ŽENSKÝCH DÍKY TOBĚ DOKÁZALO ZAČÍT CVIČIT ;-) PARÁDA!!!JEŠTĚ JEDNOU DĚKUJI A PŘEJI TI AT VŠE ZVLÁDÁŠ S DRUHÝM DÍTKEM NA CESTĚ A PEVNÉ ZDRAVÍČKO,HELČA.

    OdpovědětVymazat
  33. Niky motivovala si mě! V neděli začínam :)) a doufám, že to vydržím jako ty!!! začnu se 30 day shred a budu pokračovat s riped in 30 :-) si můj vzor :) drž mi palce :-) Lucka

    OdpovědětVymazat
  34. Nikki, minuly tyzden som si vsimla, ze sa mi na nohach resp stehnach az po kolena, na vnutornej strane, spravili hrbolceky (celulitida), predtym som mala len mensiu pri kolenach z vnutornej strany, teraz uz je na vacsej ploche. Cvicila som Jill 30 Days Shred, potom 10 dni prestavka kvoli chorobe a teraz som na Ripped 3 level, cvicim poctivo a aj stravu som zmenila....cim to je??? Myslis, ze som ju mala tu celulitidu pod kozou a teraz sa tymi cvikmi dostala na povrch? :o(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)