sobota 23. června 2012

Den 58


Dobrý den všem :)
Venku je vedro k zbláznění, ale přesto už to mám pro dnešek za sebou :) Má smysl vůbec psát, že ze mě nepředstavitelně lilo? Sotva se to dá udýchat.
Dnešní den je i tak trošku výjimečný, jelikož jsem 4. level cvičila naposledy a jelikož už více levelu u Ripped in 30 není, tak jsem se s programem i pro dnešek rozloučila :) Zítra mě čeká hodnocení celého tréninkového DVD, čeká mě měření a vážení, pro vás asi nejočekávanější bude moje další fotka, kterou pro vás chystám a slibuji, že opravdu všeho se dočkáte zítra. Já sama jsem nesmírně zvědavá, i když si myslím, že váha od minulého týdne zůstává na stejném místě, ale že teď už jsem po dvou měsících spíše v pozici, kdy už půjde o to, své tělo "doladit". V tomto směru mě čeká ještě hodně práce, ale každým dnem, kdy cvičím a nevzdávám to, jsem blíž svému snu.



Možná se mě budete teď ptát, co budu cvičit dál. Někteří už díky pravidelnému sledování ví, nebo tuší, ale přesto to uvedu ještě jednou tady :) Zítra žádný odpočinek neplánuji, to jen tak mimochodem :)

24. června (neděle) - CINDY CRAWFORD -Formuj své tělo (Body Workout 1)
25. června (pondělí) - JILLIAN MICHAELS - 6 Week Six Pack (Level 1)
26. června (úterý) - JILLIAN MICHAELS - Shred it with Weights (Level 1)
27. června (středa) - JILLIAN MICHAELS - No More Trouble Zones
28. června (čtvrtek) - CINDY CRAWFORD - Formuj své tělo (Body Workout 2)
29. června (pátek) - JILLIAN MICHAELS - Killer Buns & Thighs (Level 1)
30. června (sobota)JILLIAN MICHAELS - Extreme Shed & Shred (Level 1)
1. července (neděle) - VOLNO - měření, vážení, odpočinek před Body Revolution

Těším se hodně na úterý, jelikož konečně vyzkouším ten svůj kettlebell :) Chtěla jsem zařadit více cvičení, původně jsem měla v plánu místo Extreme Shed & Shred si dát Yoga Meltdown, ale nakonec jsem od toho upustila. Důvod? Vlastně žádný není :) Prostě to je takto :))

Dnešní pulsmetr říká: 
Celkový odcvičený čas: 31:50
Spálené kalorie: 197
Nejvyšší tepová frekvence: 179 
Průměrná tepová frekvence: 132 
V zóně nejefektivnějšího spalování: 30% času (cca 10 min) zlepšení

Než se s vámi rozloučím, mám na vás otázku. Co jste dnes měli k obědu? :))) Hezký den, Nikki.
.