Den 55

Teda děcka, je mi na chcípnutí a to jsem ještě neměla rande s Jillian :D Takovej pařák, takové dusno, třicítka venku jak vyšitá, no kdo má v tom cokoli dělat... Asi počkám, až se stáhnou stupně aspoň na pětadvacet, jen doufám, že to bude dřív než o půlnoci :D Fakt mazec.

Dnes nemám ani chuť na nějaké jídlo, teď si dám vychlazený meloun a večer do sebe nacpu tak maximálně salát, protože na nějaké maso nebo něco podobného fakt nemám ani pomyšlení. Uf... jak zvládáte taková vedra? Máte je rádi? Já se přiznám, že mně nedělají vůbec dobře, jsem od přírody "omdlívací" typ, pokud je mi fakt horko :D Nedokážu se ani opálit na sluníčku, takže jsem celoročně bílá jak sloní kly :D Můj synek je po mně, taky taková bledulka :)

Dnes toho není moc :) Každopádně příjemné odpoledne a 
večer všem v republice přeji ze severní Moravy :) 
Těšte se na zítřek, něco pro vás chystám :P Nikki.

Ovoce, bílý jogurt se skořicí

edit: cvičit v tomhle dusnu a pařáku je nehorázný počin. Pot mi stékal proudem přes tvář až do pusy, takže jsem pocítila jeho slanost... bléé ... ale cítím se báječně :D