Den 54

Teče ze mě jak z odpadu, panebože!!! Takové vedro a do toho takový nářez kardia a všeho :D Ahhh! Takže druhý den je za mnou, dnes jsem měřila dobře :D Žádné omyly! Akorát se mi nějak nelíbí ty údaje, no, tak chápu, jsem na začátku týdne, tak uvidím, kde budu v sobotu :) A taky jsem si zničila tu novou podložku :) Včera ze mě lilo a kapal mi na ni pot. Myslela jsem, že to prostě uschne... ale ono oops, mám sotva týden nabarvenou hlavu na modro-černo :D Dokážete si představit, co to dělá :D

Celkový odcvičený čas: 33 minut
Spálené kalorie: 212 (za 19 minut)
Nejvyšší tepová frekvence: 174 
Průměrná tepová frekvence: 130 
V zóně nejefektivnějšího spalování: 25% času (cca 8 min) !!!

Už jste někdy zkusili lečo? Divila bych se, kdyby ne. Možná vám zachutnalo na poprvé, možná lečo nemůžete ani cítit. Ale zkusili jste si jej někdy udělat sami? Tím nemyslím vytáhnout si zavařeninu a zkoušet kouzla :) Ale opravdu sami? To je naprosto něco jiného. Vsaďte se :) Já na lečo nedám dopustit. To ve škole jsem nikdy nemohla sníst, přemáhala jsem se, ale byl to můj tatínek, který mi ukázal, jak jednoduché to vlastně je. Hotovo do 15 minut. Co budete na domácí lečo potřebovat?
  • 25g na drobno nakrájené cibulky
  • 1 lžíci oleje
  • 125g nakrájené papriky (i různě barevné)
  • 1 větší rajče (cca 125g)
  • 1 vejce
  • 2 plátky baby šunky (nebo jiné kvalitní šunky)
  • sušená petrželka na ozdobení
Jak na to? Na pánvi rozehřejeme olej a vhodíme do ní cibuli. Po chvíli přidáme i papriku, na kostičky nakrájenou šunku, na kostky nakrájené rajče a smažíme. Po asi třech až pěti minutách přidáme vajíčko, a mícháme do té doby, než se vajíčko "zdrcne". Hotové lečo posypeme sušenou petrželkou, zamícháme a dáme na talíř. Můžeme podávat s kouskem pečiva. A je to :)

Tahle porce vás celkově vyjde na 275kcal bez pečiva. Já si k tomu dala jeden plátek moskevského chleba (90kcal), lze samozřejmě ušetřit 100kcal na pokrmu tím, že vynecháte lžíci oleje, já používám klasický slunečnicový (zatím). Bon appetit :)


Jo, a dnes jsem ochutnala další příchuť party cocktailu, který jsem avizovala včera :) Co to jen bylo... moment, musím to najít :D ........................................................................... Caipirinha!!!! :D Je to celé takové zelené, ale dobré. Srkala jsem to dnes v práci k snídani s čokoládovýma Bebe sušenkama, no mňamka, že? :D

Pro dnešek šlus, jdu si ještě číst a koukejte nám sem na severní Moravu poslat nějakej ten déšť už sakra, nedá se tu dýchat :D Mějte se prima, Nikki.
..................................................................................................................................................................
Abych nebyl tím jediným, kdo druhým nestačí :)
http://reasonstobefit.tumblr.com/