Den 53

Tak bych si nechala líbit :D
Miluju ho! MILUJU HO! Cvičila jsem ho dnes poprvé a už teď patří k mým naprosto oblíbeným levelům :) Ano, mluvím o poslední úrovni v programu Ripped in 30 :) Páni, přesně, co jsem potřebovala, hlavním tahounem je kardio, které mi v těchto dnech naprosto bude vyhovovat, jelikož těch posilovacích cvičení bylo až až. Sice jsem se s tímto levelem dnes přeci jen seznamovala, častokrát jsem koukala, ja se co vlastně cvičí, navíc jsem si tepovky po 19 minutách omylem vypla :D takže celé měření je pěkně na nic :D Tak to zítra zkusím znovu a zde jen pár informací za to, co jsem tedy nasbírala. Hodnoty jsou tedy orientační, jelikož mi neměřily po celou dobu cvičení... grrrr... moje chyba :)


Celkový odcvičený čas: 33 minut (ale naměřeno jen 19 ☺, jsem to ale koza :D)
Spálené kalorie: 134 (za 19 minut)
Nejvyšší tepová frekvence: 179
Průměrná tepová frekvence: 140
V zóně nejefektivnějšího spalování: 39% času (cca 7 minut z 19)

Za chvilinku si půjdu udělat salát, který jsem tady avizovala včera, ale před tím, než odejdu, mám pro vás jednu novinku, kterou jsem dnes objevila u nás v obchodě. Prosím vás, pojem "novinka" u mě berte velmi s rezervou, bydlím v malém městě, kde všechno dochází a objevuje se s velkým zpožděním :) Ale přesto, třeba je nás z menších měst víc, jakože určitě, a bude pro vás NOVINKOU tenhle jogurtový nápoj od Ehrmannu :) Já moc na jogurtové nápoje nejsem, dám si je spíše minimálně než občas, ale neodolala jsem tomuto. Je to vlastně jogurtový party cocktail ve čtyřech různých provedeních, já vyzkoušela příchuť Piňa Colada a musím říct, to bylo něco fantastického :) Zítra jdu pro druhou příchuť, u nás máme jen dvě, ale celkem jsou čtyři :) Znáte tyhle nápoje? Chutnají vám? Mně strašně moc, jsou chuťově naprosto výjimečné, i když tedy se člověk musí hlídat, jelikož se kaloricky přibližují k hodnotám kolem 150-170 na 200g nápoje. Ale jako sváča třeba s Bebe sušenkama dobré :) Piňa Colada byla vážně moc dobrá, samozřejmě bez alkoholu, cítila jsem z toho jahody, citron, snad i kokos, no mňam :D


No a poslední věc, dnes mi přišlo vyjádření z univerzity v Opavě, hlásila jsem se tam na obor Angličtina, nicméně, jsem z toho měla pěknej vítr a s ničím nepočítala. Bylo téměř 350 uchazečů, na přijímačkách nám řekli, že budou brát tak 80. Samozřejmě to celou místností pobaveně zašustilo. Dnes jsem odcházela s vyjádřením z pošty víceméně smířená s tím, že pokud to nevyjde, má to tak prostě být. Nakonec brali jen 47 nejlepších a hádejte co? Já skončila 20, takže jabadabadůůůůůůůůůůůůů :D Je to tam!!!! 

Mějte se krásně a zítra zase ahoj. Jdu na ten salát - ježiš, ten byl dobrej :) Nikki.