Den 52

Ahoj všichni :)
Vy víte, co mě dnes čeká :) Ale než se na to vrhnu, musím vám říct, že mám toho pro vás dnes připraveno krapet víc. Takže, ze všeho nejdřív se vrhneme na mé měření a vážení a zhodnocení třetího levelu programu Ripped in 30. Pak mám v plánu seznámit vás se čtvrtým levelem, na který jsem se dnes podívala. Ti, co dočtou do konce, dostanou medaili za bobříka odvahy :D

Mé prý "nebezpečné" triko :D
Ještě dřív, než začnu, musím vám říct, že včera dopadly Dny města skvěle, malej se vyblbl na kolotočích, prošel snad milion stánků s hračkami a různými cukrátky, také jsme byli v restauraci na jídle, kde jsem neodolala a po neskutečně dlouhé době si objednala k šopskému salátu lehkou Pepsi. Ve městě to každým krokem vonělo bramborákama, klobáskama, grilovanýma makrelama, hmmm... ale nepokazila jsem si to :) Spíš jsem nahlédla do své peněženky a zjistila, že jsem díky radovánkám malého o pár stovek chudší :D Bože!!! Bylo překrásné počasí, sluníčko pálilo, já vyšla tedy jen v kraťáskách a v mém novém tílku, které jsem si pro tuhle příležitost koupila. Přítel mi ho zakazoval si vzít :D Dělal si srandu, ale prý je to tílko nebezpečné :D No, přežil to :) 

A teď už k Jillian. Možná si někteří z vás vzpomenou, jak jsem na počátku týdne zmiňovala, že třetí úroveň mi přijde naprosto ošizená na posilování břišních svalů, naopak je to zaměřené na posilování nohou a prsních svalů a rukou. Podle naměřených centimetrů to naprosto odpovídá, jelikož právě v těchto místech se mi podařilo zase něco málo sundat, přes bříško se to tentokrát vůbec nehnulo. Naprosto chápu proč, nemělo jak. Tak tedy. Po dalším týdnu cvičení jsem naměřila tyto hodnoty.

  • přes prsa o 1 cm méně (87 cm) (abych tam něco měla za chvíli :D)
  • přes bříško stejně (85 cm)
  • přes stehna o 1 cm méně (55,5 cm)
  • přes boky o 0,5 cm méně (94 cm)
  • váha stoupla o 0,5 kg, (64,6 kg)

Ano, opravdu mi o půl kila stoupla váha, ale já to vesměs čekala, jelikož minulý týden drasticky klesla, takže je to ok :) Navíc, když se podívám, že i přesto že stoupla, ve třech případech jsem o centimetry na těle přišla. Miluji matematiku svého těla :D

Třetí level, respektive jeho náročnost, jsem se učila vlastně až do posledního okamžiku. Dlouho mi to nešlo, nedokázala jsem srovnat tempo, navíc mě ten třetí level docela nebavil :( Ale!!! Jak tak koukám na čtvrtý level, mohlo by to být lepší :) Co, mohlo by to být lepší! Vypadá to fantasticky :D Už se neskutečně těším, protože to vypadá, že se na řadu dostane i ten můj pupek :D Každopádně, zítra dám vědět :)


Pro dnešní den i týden je to opravdu vše, užijte si krásnou slunečnou neděli, alespoň to tak zatím vypadá :) a všem dnes cvičícím přeji hodně sil a spálených kalorií :D Já dnes vegetím... oléé oléé :)) Nikki.