Den 51

Zdravím vás, za chviličku jdu na poslední cvičení ve třetím levelu programu Ripped in 30, ou jéééééé :D Pak se vrhnu do sprchy a poté valíme na město, jelikož po roce slaví město ve kterém bydlím výročí :) Malej se vyblbne na kolotočích a já budu čichat vůni klobásek, párků, bramboráků apod. V žádném případě mě nedostanou, to vám garantuji :D

Dnes jsem čtyři hodiny stěhovala svůj pokoj, tedy, pokoj, který je obývák, jídelna a moje tělocvična dohromady :D Je to prostě můj pokoj :) Celý jsem ho přizpůsobovala tomu, aby to tady opravdu vypadalo jako v tělocvičně a přesto si to zanechalo bytový dojem, aby to prostě dýchalo sportovním duchem :) Několikrát jsem vyběhla schody nahoru a dolů do sklepa, jak jsem po různu vytahovala věci a zase přebytečné schovávala :D Trošku chaos, ale teď to vypadá pěkně. ♥

Zítra bude další měření a vážení, tak jsem zvědavá :) Sice mě bolí tělo po cvičení jak vzteklé, ale že bych se potila tak, jako v předešlém levelu, se říct nedá. Předtím ze mě pot valil, teď se prostě jen utřu na čele a je to. I když, kdo ví, jak tomu bude za chvilku, je teplo, dusno... možná ze sebe vypustím duši, že? :D :D :D


Poslední věc, až docvičím, tak sem přijdu zapsat ještě informací z mého sporttesteru. Zatím se mějte krásně, užívejte sluníčka, zítra už mají začít bouřky... Nikki :)

= PO CVIČENÍ =

Celkový odcvičený čas: 30:38
Spálené kalorie: 217 
Nejvyšší tepová frekvence: 172 
Průměrná tepová frekvence: 137 
V zóně nejefektivnějšího spalování: 40% času (12:16)

Ještě dodatečně pár slov ke cvičení. JO, LILO ZE MĚ jako PRASE!!! Ale kupodivu, zjistila jsem, jak daleko jsem se během tohoto levelu dostala. Jak jsem o hodně silnější. I když mě tak nebavil :) Před čtyřmi dny jsem se objevila v zóně nejefektivnějšího spalování jen z 33%. Dnes už to je 40%. Páni :) Průměrná tepová frekvence se sice mírně zvýšila, ale přičítám to k tomu dusnu a vedru co je venku, a to jsem měla otevřené okno... srdíčko prostě rychleji pracuje :) No a poslední věc, konečně jsem zvládla celé dva cviky, se kterými jsem se tak trápila, u kterých jsem pištěla a vřískala a vztekala se, že jsem je nedávala. Tak dnes už ano :) 

Mohlo by se zdát, že na tom nic není. Však jen hýbete se zadečkem nahoru a dolů, že? Kdepak... ruce
jdou dolů a pak zase táhnou všechna ta kila nahoru... 

Oh, jak lehké... taky jsem si říkala :) realita je tam dole na zemi jiná. Zvedat jednou rukou váhu půlky těla,
řeknu vám, žádný med :) Navíc levá ruka je oproti té pravé vždy slabší... uhhh, dnes jsem to dala!!!