Den 50

Mám odcvičeno... zítra naposledy Level 3 - Ripped in 30 a v pondělí poslední čtvrtej.. juchůůů :)) Dnes jsem se potila jak to prase :D Do toho mě začal bolet zub :((( a docela fest .... špatně jsem kousla do jídla a od té doby to mám rozdrážděné... no však v úterý si pěkně sednu na křeslo a bude. Kdybych se v úterý odpoledne neozvala, už nejsem :D :D :D Ba ne... ale bude to bolet, to vím, už teď. Nesnáším, když se mi někdo rýpe v něčem, kam nevidím :D :D :D

Dnes mi přišel slibovaný balíček sportovních věciček ze stránky www.zijemesportem.cz, objednala jsem si novou kvalitnější podložku na cvičení, v jemně růžové barvě, pak 6kg kettlebell, protože mám prostě chuť si vyzkoušet Shred It with Weights program :) a pak jsem si pro Body Revolution objednala růžovou posilovací stuhu, nicméně, přestože je v objednávce stále napsáno "růžová", přišla mi hnusná žlutá :(, která se mi teď nehodí k té podložce. Vím, že je to kravina, ale chápete :( Na co člověk vyplňuje objednávku, když stejně přijde něco jiného :( Trošku mě to zamrzelo :( No, co už teď :(

   



Dnes tedy jen takto krátce, nerada bych vás tady jednou umučila svýma řečma :D Takže se mějte prima, užívejte víkendu, který má být plný sluníčka a teplého počasí :))) Fitness zdar :D Nikki.