Den 49

Zítra už to bude padesátka, bože můj :)) Doufám, že k tomu "výročí" už konečně vyleze ten žlutej puntík, a zlepší nám všem náladu, protože takhle dlouho pod mrakem už mě to přestává bavit. Dnes se už první sluneční paprsky objevily, ale málo... málo... všechno to pokazil zase liják... grrrrrrrrrrrr!!!

Chtěla jsem vás odkázat na jedny stránky, je to spíše pro ty, kteří mají rádi čaje. Já zase nejsem úplnej blázen do čajů, vždy mám doma maximálně dvě krabičky, ale za to si vždy koupím dražší, kterým já říkám cennější :) Jelikož jsou kvalitnější :) Momentálně se snažím přijít na chuť zeleným čajům, které tělo čistí a správně bychom je měli pít vlastně od rána do večera (říká Jill :) Koupila jsem si od Teekanne tento -> zelený čaj s liči, ale včera jsem také ochutnala ze zdravé výživy čaj od firmy English Tea Shop. Jejich stránky nefungují momentálně, proto vás název odvede na českou pobočku, která tyhle čaje prodává. Musím vám říct, že jedna pyramidka čaje je až na 0,7 litru, má neskutečně hedvábný, na dotek příjemný "obal", nebo-li ten pyramidový "sáček", ve kterém ten čaj je, a úplná novinka, když jsem čaj zalila, čekala jsem, že bude potřebovat pár minut, aby získal "barvu" - znáte to, občas ten čaj nechytne barvu, dokud nehodíte do šálku aspoň tři sáčky :D, nicméně, než jsem šálek dolila po okraj, čaj byl úplně červený, okamžitě pouštěl barvu, jsem myslela, že mi ty oči vypadnou :D Navíc, je opravdu chutný, to se nedá popsat ten rozdíl - jelikož jsem si koupila pouze jeden malý tester, i po jednom čaji, tedy i při něm, jsem se cítila opravdu důležitě :D :D :D Mimochodem, jeden z těchto čajů je jako část výhry v mé soutěži, tak kdo se ještě nezapsal, tak šup šup :) 

To je on :) ♥

Mějte se pěkně a přeji prima konec pracovního týdne :) Nikki.