Den 48

Zdravím vás :) Ještě to nemám za sebou, ale už jdu na to :) Jen co dopíši dnešní příspěvek, který bude spíše taková "jakože" vsuvka. Dnes mi přišel email, že mám na cestě nějaké další věci na cvičení, o některých jsem se už zmínila, ale počkám si, až všechno přijde a pak vám napíšu :) 


Dnes jedna paní/slečna na FB stránce přiložila odkaz na, pro mě nové, cereálie - Müsli do ruky, dělají se ve dvou příchutích, oříšek a zahradní ovoce. Už jste někteří ochutnali? Ráda bych znala vaše názory :) Trochu mi vadí, že do toho nacpali cukr (ach!!!), takže to má na 100g docela kalorickej nářez - více než 400kcal. Je to nějaká novinka, takže v mém městě se s tím setkám někdy o vánocích pravděpodobně :D

  

Chtěla jsem vás nalákat na celozrnnou žemlovku s tvarohem a meruňkami, já tuhle věc miluji, tedy jsou to už roky, co jsem žemlovku máchala v ústech :D, ale nedalo mi to a rozhodla jsem se, že vás odkážu na recept k fitness-girl. Ne že by tahle slečna potřebovala reklamu, ale třeba jste na tom stejně jako já, nestíháte ty blogy všechny obíhat a pak vám něco zajímavého unikne :) Pokud víte o nějakém příjemném blogu, který se specializuje na zdravý životní styl, klidně mi to do komentářů napište. Moc ráda bych se seznámila i s nějakým zahraničním :) Děkuji :)

Nikki.