Den 47

Ahoj všichni, mám za sebou druhé cvičení ve třetím levelu programu Ripped in 30. Musím říct, že tenhle level je prostě záhul. Dnes už jsem cviky dala všechny, ale přesto nějakou část jsem jela stále se Shelly na postu začátečnice. Je to opravdu velmi náročné, hlavně na ruce a hned následně na nohy. 

Ale, chtěla jsem se pochlubit s jednou úžasnou věcičkou, která mi dnes odpoledním svozem přijela Českou poštou (nevěděla jsem, že i pošťák vám může zavolat a domluvit se s váma, kdy jste doma a kdy si balíček převezmete), takže jsem se hned po přítelově návštěvě vrhla naaaaaaaa... tyhle báječné tepovky!!!!!!!!!!!!!!!



To jsou ony, jooo ... jsou modré :)

Prvně musím říct, že mě do nich víceméně přemluvila nemusela nutit tato slečna - R-e-n, ale bylo to právě u ní, kde jsem se nechala zlákat různými výsledky měření při cvičení, spálené kalorie, tepová frekvence, apod. Takže jí patří dík, protože bez ní bych na tyhle báječné nejen-hodinky nepřišla :))) Tradááááá!!!! Zmínila jsem, že jsou vhodné i do vody? Koupila jsem je ZDE :)

No a samozřejmě, jsem si hned nasadila onen měřící pás při cvičení, dala tepovky na ruku a šla jsem na Jill. Zapomněla jsem ještě podotknout, že jsem prošla rychlokurzem alá poklikej čudlíky ať zjistíš co to dělá :D :D :D Takže se vám hned mohu pochlubit dnešními výsledky. Tepovky nebudu mít na sobě denně, ale občas se přeměřím, abych viděla, jak v určitém levelu postupuji a tak. Tak tedy pro dnešek to jsou tyto hodnoty.

Celkový odcvičený čas: 30:38
Spálené kalorie: 217 
Nejvyšší tepová frekvence: 169
Průměrná tepová frekvence: 135
V zóně nejefektivnějšího spalování: 33% času (10:13)

A takhle vypadají na ruce :) Jsou krapet obří :D Ale příjemné :)

No a aby to tady nebylo jen o hodinkách, chtěla jsem vám poděkovat za vaši přízeň, za to, že se hlásíte do soutěže a zkoušíte své štěstí (tak to má být☺) a chtěla jsem vám taky moc poděkovat za všechna milá slova zde v komentářích, za návštěvy (já ta čísla vidím -  je to mega hustý jak by řekli puberťáci :D), za emaily, které mi posíláte, kde se ptáte na různé věci a žádáte o rady, nebo mi jen prostě chcete popřát hodně sil do dalších cest k vysněné postavě :) Moc to pro mě znamená, vůbec nevíte. 
Když jsem tenhle blog začínala, psala jsem si ho víceméně pro sebe a brzy jsem pochopila, že už ho dělám pro nás všechny - pro vás všechny tam všude :) Vím, že je vás hodně, co cvičíte, a že je vás ještě víc, co čekáte na to správné odhodlání, na ten správný impuls. Pro mne se stala impulzem Jill, a tisíce jiných lidí, kteří na internetu zveřejňují své fotky proměny. To je ohromná motivace. Když to dokáže jeden, určitě to dokáže i ten druhý. A navíc, já už konečně chtěla vidět, jak mé tělo vypadá, když je zdravé a fit. Ještě nejsem u konce, otázka je, zda někdy chci být, protože pro mne už se z toho nestala jen cesta s určitým cílem, ale každodenní pohon a satisfakce. Cítím se, sakra, fakt, do háje dobře!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Děkuji, Nikki.