Den 46

Víte, myslela jsem si, že vám sem po cvičení třetího levelu Ripped in 30 napíšu nějaký smysluplný článek o tom, jaké bylo cvičení, ale ... každý klik na písmenko na klávesnici mě naprosto vyčerpává ... ta ženská snad nezná mezí!!! :D :D :D Ruce i prsty se mi třesou takovým způsobem jako nepamatuji.



Cvičení mi tedy příšerně rychle uběhlo, nevím proč mi přijde, že je tato úroveň trošku ošizená na břišní partie, ale nohy dostaly nechutně zabrat, polovinu z toho co bylo cvičeno, jsem jela podle Shelly, tentokrát na postu začátečnice, o cvicích na ruce ani nemluvím. Dnes jsem pochopila, že mé hranice výdrže se zase posunuly o dobrý kus dál. Panebože, dnes toho bylo vážně dost!!! Ale raději budu "nadávat", že jsem to nezvládala, než "nadávat", že to bylo lehké :) Nicméně, tentokrát ani sama Jill po svých svěřenkyních "nekřičela", bylo několikrát během programu vidět, že to holky taky nedávaly a Jill je za to ještě pochválila :) Tenhle level byl vážně těžký... ufff!!!

Dnes jsem si koupila tekuté sladidlo Sweetline, je z Rossmanna, používáte ho někdo? Píše se tam, že jedna lžička je jako 4 lžíce cukru, samozřejmě je navíc téměř bez kalorií. To budu muset dávat snad po kapkách :D Tím pádem si říkám, že se po netu porozhlédnu po nějakém prima ovocném koláči :o) Boha jeho, těším se na rebarboru ♥

Mějte se prima, jdu pryč :D Nikki.