Den 45

Včera jsem docvičila druhý level programu Ripped in 30, poslední dobou cvičím pomalu jen v kraťasích a sportovním bolerku, protože se potím jak to prase, pot ze mě valí stylem, že to nestíhám utírat. Teče to přes uši, přes oči, po bradě, kape z nosu :D A to má druhý level pouhých 30 minut cvičení, si nedokážu představit, že bych takhle intervalově trénovala hodinu v kuse. 


Jinak jsem zrovna při tom pocení se a makání byla fakt protivná na svého přítele, protože on zrovna přišel v moment, kdy už jsem pomalu se cvičením končila a kdy jsem byla fakt KO a zrovna jsem skákala jakože přes švihadlo, no hádejte kam mi ten prevít koukal, že? Tak jsem ho poslala do patřičných míst a on chudák fakt poslušně šel :D Když já byla v ten moment fakt vyřízená a on nemyslí na nic jinýho, než co mi při skákání dělají prsa :D Bože můj, chlapi jedni nevychovaní :D No nic, pak jsem samozřejmě dolízala, jelikož jsem věděla, že jsem přestřelila :) No, ale od toho tady nejsme, že? :D Jdeme se podívat na moje nejnovější míry? Takže zde se podíváme na změny za týden. Za sedm dní cvičení a zdravého životního stylu :)

  • přes prsa o 1 cm méně (88 cm)
  • přes bříško o 2 cm méně (85 cm)
  • přes stehna o 0,5 cm méně (56,5 cm)
  • přes boky o 1 cm méně (94,5 cm)
  • váha klesla o 1,8 kg, (64,1 kg)

Nejraději mám příchuť maracuja, ta na obrázku není :)  
No, když se na to podívám, úbytek v centimetrech mi dělá radost, samozřejmě, ale ta ztráta váhy mi přijde za týden poněkud hodně. Někdo by byl za to rád, ale mně to dělá starosti, protože si prostě myslím, že je to dost. Což ale tak moc nechápu, jelikož jsem dost znatelně přidala na jídle, samozřejmě tím zdravým způsobem, ale rozhodně jím víc než na samých počátcích, dokonce když mezí jídly pocítím hlad, tak se "dojedu" nějakou menší svačinkou. Jediné, k čemu bych se mohla přiklonit a svést takový váhový úbytek na něco jiného jsou ony fyziologické hormonální změny v organismu každé ženy :) Znáte to - jednou za měsíc :) Jinak si to nedokážu vysvětlit. Nebo je to opravdu zrychleným metabolismem, že tím cvičením už rychleji spaluji, nebo já nevím. Moje strava se teď skládá asi z 1500-1600 kcal za den. Když mám chutě, tak se nadopuju mandlema, když mám chuť na sladké beru si hroznový cukr, který se prodává v lékárně. Jím všechno, tedy kromě typicky sladkých jídel a tučných, poslední dobou mám šílenou chuť na vajíčka a sardinky :D Jinak se cítím výborně, možná ještě k tomu úbytku váhy můžu připsat stresy ze zubaře, který mě čeká a fakt na to dost myslím :D Což klidně taky může být jeden z faktorů... no... možná si říkáte, že to zbytečně řeším, ale ztratit skoro dvě kila za týden není moc dobrý. Tedy, nemělo by se to, no :) Tak uvidíme, kam se dostanu příští neděli :) Hlavně mi na tom vadí to, že když tělo tak rychle shodí, tak to logicky nemůže stihnout posílit, že jo? Taková ta povadlá kůže. Což začínám pozorovat trochu na bříšku, prostě to nestíhám zpevnit :) I když zase, co bych nechtěla, že? :D Taková Michelinka co tam byla, to bude chtít ještě moc práce odvést :D

Co mám dnes v plánu? Určitě si dám jeden den oddech, jak radí Jill, a podívám se na třetí level, který mě od zítřka čeká, abych věděla, co a jak cvičit :) Doufám, že si vedete poctivě své záznamy o ubývajících centimetrech :) Já dnešek budu trávit u knihy a právě teď poslouchám jedno cédéčko z roku 1990 od Madonny, takovej moderní jazzík, hudba k filmu Dick Tracy :) Moc příjemná muzika :) Mějte moc krásnou a pohodovou neděli a už zítra (pokud mě Jill nezabije) se vám ozvu s novými poznatky ohledně nového cvičení :)
Zdraví vás Nikki.

Takhle Jill končí druhý level programu Ripped in 30 :)