Den 43

Ahoj všem, ještě jsem dnes necvičila, ale už teď vím, že u toho chcípnu :) Nevím jak vy, ale my tady máme pařák jak blázen - pět odpoledne a je víc jak 25 stupňů... uf! Nicméně, tím, že se blíží konec týdne, znamená to, že mě čeká poslední cvičení levelu 2 (zítra) a zase další měření a vážení (pozítří, prozatím bez fotek, to až na konci samého programu) :)

Dnes mám pro vás připraveno jen takovou maličkost :) Nevím jak vy, ale já musím nakupovat vždy v pátek na celý víkend, jelikož mám obchody poněkud z ruky. Takže kromě nákupu pro prcka jsem udělala i várku pro sebe, něco už doma mám, ale říkala jsem si, že vám cvaknu dnešní nadílku do lednice a tááák :D Takže mrkněte na fotku, na ní můžete vidět i novinku v našich obchodech, jedná se o balíček do salátu z jogurtu a tvarohu bez majonézy od Lučiny. Jsem na to vážně zvědavá, celý ten pytlík, mini pytlík, má 39kcal. Takže pokud půjdete kolem chlaďáků v obchodech, určitě se po tomhle skvostu porozhlídněte. I když teda, zatím nevím jak to chutná :D Takže dám ještě vědět :)

Nákup na víkend

Další fotka nemá nic společného s blogem jako takovým, jako spíše se mnou :) Dnes je v kalendáři Medard,  to znamená jediné, mám narozeniny. Kolikáté? 32. Nic oslavovat nebudu, já nejsem moc "párty" typ :) Mám raději svůj klid, své zázemí, svůj prostor. Takže dnes večer to bude výhradně večer můj, mého synka a přítele, od kterého tuhle krásnou květinu mám :) 

Pro dnešní odpoledne a den je to vše, nezapomeňte na Jill, dnes to bude potit samo :D Nikki.

Květina od ♥ k narozeninám