středa 6. června 2012

Den 41

Dnes po čtyřicáté první :) Uf, tohle letí. Mám už po cvičení. Příjemně jsem si zase dala do těla :) Doufám, že vy taky. Pro dnešek mám pro vás připravené dvě věci. První z nich je tip na snídani a druhým počinem bude recept, který jsem dnes dělala na večeři a poctivě počítala pro vás kalorie :) Takže jdeme na to.

Tip na snídani: U nás konečně po bůhvíjak dlouhé době začali prodávat takové pytlíčky s cereáliemi s názvem Dobrá vláknina. u nás stojí asi 10 Kč, já si ho dnes koupila do práce, protože jsem byla zvědavá, jak to chutná a hlavně mi vyhovovalo malé balení, protože já zase nejsem takovej velkej spotřebitel takovýchto věcí a když to velké balení otevřu, ta veškerá vůně, chuť a prostě všechno kolem vyprchá.


Takže, ideální k snídani je tento pytlík "žížalek", 1 balení bílého jogurtu a do toho nakrájet jeden kousek ovoce, já dnes měla na kolečka menší banán. Všechno se mi to vlezlo do hrnku, do kterého se dělá čaj a můžu říct, že jsem byla sytá na hodně dlouho, dokonce jsem čtvrtinu dojídala snad po hodině, protože jsem to nedala :D Celkově vás to vyjde na cca 300kcal. K tomu když dáte zelený čaj, snídaně jak vyšitá z reklamy na zdravý start po ránu. Určitě vyzkoušejte.

  



Mějte se prima a zítra zase ahoj :) Nikki.