Den 40

Tééééda, vy jste tak šikovní :) Člověk tady provokuje, že právě cvičí a jakmile se vrátí zpátky, čeká tady na něj pár velmi milých a pozitivně laděných komentářů, jak už máte Jill za sebou ... to je skvělé!!!!!! :) měla by z nás radost holka jedna :D A já doslova vycítila, jak ta energie ze cvičení z vás jen číší ♥

Tak holky, tedy, i já to mám za sebou pro dnešek. Přiznám se, že jsem dnes byla příšerně unavená a ještě tady tajtrlíkoval přítel, takže jsem s cvičením musela počkat docela do pozdních hodin a bylo to znát. Tenhle level naprosto miluju, ale tělu se moc nechtělo, přesto jsem byla zase mokrá jak ... však to znáte :D Při sklapovačkách mi ten pot tekl až do očí a já se vztekala, že nevidím :D Takže jsem "sklapovala" a vytírala si oko zároveň :D

Velmi rychle vám sem ještě šoupnu před večeří seznam různých jídel, svačinek a jiných chuťových lákadel, které mají hodnotu 100kcal. Tak se mrkněte :)
  • 17 kousků mandlí (nijak neupravených)
  • zelené jablko
  • 14g másla
  • 63g dijonské hořčice
  • 92g kečupu
  • 15g majonézy
  • 2 deci 2% mléka
  • 4 kolečka rýžových chlebíčků
  • 26g cukru
  • 1 a půl plátku toustového chleba
  • 1 kukuřičný klas
  • 2 kolečka disko sušenek
  • 1 plátek knedlíku
  • 1 krajíc chleba
  • 4 mrkve
  • 20g čokolády
  • kopeček zmrzliny
  • 300g kedlubny
  • 400g čínského zelí
  • 200g ananasu
  • 300g vodního melounu
Schválně jsem začlenila i ne příliš vhodná jídla a chuťovky, aby byl vidět ten rozdíl :) Tak co, dáte si radči kečup nebo majonézu? :) Mějte se prima, fitness zdar!!!!!!!!!!!!!! Nikki. :)

Tohle je nářez... koukněte napravo :) Slečna zapomněla co cvičit :D
..................................................................................................................................................................
SO MANY REASONS TO BE FIT!!!
http://reasonstobefit.tumblr.com