pondělí 4. června 2012

Den 39

Ahoj všichni. Kromě odpočítávání dnů do konce Ripped in 30 asi začnu odpočítávat i dny, kdy si sednu do křesla a zubařka mě bude mordovat svými nástroji. Dnes jsem se byla objednat, jelikož mě začal pobolívat zub. Nenávidím zubaře. Nic osobního, i když moje zubařka je fakt prdlá a sotva vás jako pacienta pozdraví, takže když jdete do schodů k její ordinaci, chce se vám brečet nad samotným faktem, že nejenže budete muset vydržet bolest, ale taky neustále blbou náladu paní zubařky... ach!!!


Jediná pozitivní věc nejspíš bude, že na křesle vypotím víc kalorií než s Jill :D Moje zubní je prostě fakt drsná :D A to nemám jistotu, že mě zub po jejím zákroku bolet přestane... sranda, že? :D

Ale teď už k druhému levelu :o) Jak se mi cvičilo? MÁLEM JSEM CHCÍPLA VÁŽENÍ!!!! Ale musím zároveň podotknout, že tohle byla ta nejlépe sestavená úroveň cvičení, jaká se Jillian podařila. Vážně! Opět rozdělený na tři okruhy, z nichž nejnáročnější je asi hned ten první. Opravdu vynikající :) Některá kardio cvičení mi přišla spíše posilovací, ale to by nebyla Jill, aby si z nás nedělala "dobrý den", navíc tam Shelly tak vystresovala chudinku, že z toho zapomněla cvičit a já se z toho taky málem počůrala smíchy :D

Pro dnešek je to vše, Nikki :)