neděle 3. června 2012

Den 38

Mám dokončený Ripped in 30, tedy první level, musím vám říct, že včera ze mě lilo jak z konve :D Já si ještě trubka vzala triko s dlouhým rukávem, tepláky, takže když přišel na konci cvičení přítel za mnou a sáhl mi na záda, jen se usmíval :D Pak jsem se ho zeptala jak vypadám. A on prý "sedřeně". Já říkám, to je dobře, protože kdybych vypadala roztomile, znamená to, že jsem dřela málo :))

Tak a šup na dnešní měření a vážení. Za týden je to tedy...
  • přes prsa stejně (89cm)
  • přes bříško o 2 cm méně (87cm)
  • přes stehna o 0,5 cm méně (57cm)
  • přes boky o 0,5 cm méně (95,5cm)
  • váha klesla o 1,4 kg, ooops :D (65,9kg)


Jestli jsem ráda? No samosebou že ANO :D Docela jsem měla obavy, jelikož jsem si poslední tři dny dopřávala trošku více kalorií, i když těch "zdravých", stále u mě platí pravidlo žádné tučné, žádné sladké a pravidelně jíst :)

Nové číslo časopisu Dieta je na světě, sice podle webových stránek mělo vyjít až 4. června, ale už na Den dětí bylo na pultech, tak si pro něj běžte :)

A já jdu teď tedy odpočívat, když to ta jedna potvora Jill po mě chce, dnes se mi to vcelku hodí, jelikož potřebuji dospat náročný týden. Přeji vám všem pěknou neděli a pohodový vstup do nového týdne. Zítra vám dám vědět, jak vypadá druhý level... doufám, že přežiju :D

Nikki.

edit: právě jsem skoukla, co mě čeká v druhém levelu, ehm... no do háje!