Den 37

Zdravím vás, jsem doma, vyspaná (jakžtakž), vrátila jsem se z ranních přijímaček na angličtinu. Mám z toho rozporuplné pocity. Ne že bych test nezvládla, na ten jsem si věřila a věřím si i teď, ale když vám lektoři sdělí, že z 350 účastníků přijímaček budou brát jen 80, tak je veškerá vaše naděje v prdeli. Ještě že alespoň u té Jill je jistota :D

Což mi připomíná, dnes jedu naposledy první level Ripped in 30 a zítra bude odpočinek. Ne že bych ho mermomocí chtěla, ale Jilll to vyžaduje... prý to musí být. No. Tak tedy dobře. Zítra ráno aspoň udělám něco jako "mezikolo", kdy se přeměřím a zvážím, jelikož už to zase bude týden. Pamatuju si, jak jsem si na konci dubna, kdy jsem začínala, říkala, jak asi budu vypadat v červnu :D Strašně to letí!!!!

Nejbáječnější cvik na bříško. Vydržet v této pozici 30 vteřin... ufff!!!

Před pár dny jsme vám sem dávala odkaz na rebarborový koláč od Kim, dneska vás musím trochu hecnout a doporučit vám její fazolové chilli, protože to byla neskutečná mňamka. Jediná věc, kterou jsem nepoužila byla mrkev, protože měkkou mrkev v jídle prostě nesnesu a nedávala jsem pálivou papriku, jelikož jsem se o jídlo dělila i se synkem. Fazole dám příště z konzervy v nálevu, protože to podle mě bude lepší, tyhle mi nestihly "nasát" onu chuť z jídla. Výsledek byl fantastický. Já k tomu ještě měla jasmínovou rýži a místo oregana a pórku jsem tam šupla prostě pažitku... fantazie na jazyku vážení :D Ještě jsem chtěla říct, že Kim sice zmiňuje dvě porce, ale já z těch samých ingrediencí toho měla tolik, že jsem podělila sebe, malého a ještě mám skoro plnou zavařovací sklenici :D Nestěžuju si :D Moc díky Kim za tento úžasný recept, určitě se u mě bude objevovat častěji!!!

Nikki :)