Den 36

Ahoj všem, dnes jen velmi krátce než se vrhnu na další dávku s Jill :) Jsem dnes docela unavená a nemám na delší články náladu, omlouvám se. Dnes jsme čtyři hodiny stěhovali, tedy vyhazovali bordel ze školní půdy, byly to 4 patra, celkem 102 schodů, ze zoufalosti jsem to stihla i spočítat, jako učitelka bych mohla sedět na zadku jako ostatní, ale neměla jsem prostě to srdce nechat to děcka tahat samotné. Kolikrát jsem schody však vyběhla a seběhla s těžkým bordelem v ruce jsem už počítat nezvládala. Po čtyřech hodinách jsme všichni padli za vlast a já teď nabírala dvě hoďky spánkem sílu. 

Na víkend jsem si koupila spousta manga, které v Kauflandu u nás měli jedno za 14kč, no nekup to, a takové krásné. Miluju tohle ovoce. Úplně děsně :) Takže si dám o víkendu do nosu.  Zítra odjíždím brzo ráno na přijímačky na univerzitu do Opavy, na obor angličtina, tak držte palce, sice jsem v klidu, nebojím se, ale víte jak to je :D

Mějte se krásně, hezky cvičte, dobře papejte a na hloupé řeči kolem mějte hluché uši!!! 

..................................................................................................................................................................
SO MANY REASONS TO BE FIT!!!
http://reasonstobefit.tumblr.com