Tabulka pro měření těla

S touto tabulkou jsem si prožila své, poprvé se zde objevila na přelomu června a nyní vám ji zde dávám znovu ☺ Do přesně takové jsem si zapisovala své naměřené a navážené hodnoty ve svých počátcích, pěkně týden po týdnu. V tabulce se zapisují tyto hodnoty.

  • pas
  • paže (já si místo toho měřila obvod přes prsa)
  • stehna
  • boky
  • váha

Klikněte si na tento odkaz pro plnou tisknutelnou verzi ☺

(31. května 2012)

11 komentářů:

  1. Díííííííííííííky, jsi zlatíčko :))

    OdpovědětVymazat
  2. Super, děkuju - určitě se bude hodit:)

    OdpovědětVymazat
  3. Môžem si požičať túto tabulku?
    Trošku si ju len upravím,ale tak chcela som sa opýtať. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jistě, beztak není moje :D našla jsem ji kdysi na netu :)

      Vymazat
  4. Je hezké mít tabulku, tu mám od začátku, ale ještě se umět měřit, jako já :D :/
    Pokaždý senaměřím jinak, prostě neumím najít správné místo, i když vím (asi) kde je.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za tabulku, miluji tento blog!

    OdpovědětVymazat
  6. jéé, to je super!
    hned si jí jdu vytisknout :)

    OdpovědětVymazat
  7. Musím si ji vytisknout! Já si údaje píšu do jídelního deníčku (to zní šílene :D) a nemám v tom takový přehled, takže díky moc, že jsi to sem dala :).

    OdpovědětVymazat
  8. Supr tabulka :) Ale chtěla jsem se zeptat, měříš se na začátku nebo na konci týdne? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)