Jak zabránit přejídání

Mám zde pro vás článek, který jsem našla na stránkách tumblr.com, určitě to znáte, i já na těchto stránkách postuji obrázky pro inspiraci - viz odkaz na horní liště :) A tento článek se zaměřuje na jednoduché tipy jak zabránit přejídání :)

  • KDYŽ MÁŠ HLAD, NAJEZ SE

    Když se budete přemáhat, může to vést k záchvatu přejídání. Pokud se opravdu cítíte hladoví, měla by stačit sklenice vody a malý kousek ovoce, nebo hrst oříšků.

  • JEZ POMALU

    Tělu trvá dvacet minut než dodá mozku informaci, že je nasyceno. Budete-li jíst pomaleji, sníte toho méně mezi tím kdy jste plní a kdy ta samá informace "cvakne" i mozku.

  • NEJDŘÍVE SE NAPIJ VODY

    Dvě sklenice vody před jídlem vás toho donutí sníst méně. Studie ukazují, že ti, kdo pili vodu před jídlem ztratili více na váze.

  • POUŽÍVEJ MENŠÍ TALÍŘE

    Jednoduchý trik, jak ošálit zrak, že je talíř plný.

  • SOUSTŘEĎ SE JEN NA JÍDLO

    Pokud usednete k jídlu, věnujte se opravdu jen jídlu. Nekoukejte na televizi, ani nelistujte stránkami po internetu. Tak si daleko více uvědomíte, kolik jste toho snědli a kdy je žaludek plný, jelikož svou mysl zaměstnáváte pouze jídlem a ne ničím jiným.

  • POKUD SE NEUHLÍDÁŠ, NEKUPUJ TO!

    Pokud milujete například zmrzlinu a jste si jisti, že vám nebude stačit jedna dvě lžičky na uspokojení chuti, vůbec si ji nekupujte. Co nemáte doma, nemůžete sníst. 

  • ODPUSŤ SI!

    Pokud se vám jeden den, týden, měsíc nepodařilo uhlídat si svůj jídelníček a zdravý styl, odpusťte si a  začněte znovu. Nepokračujte ve špatném jídelníčku jen proto, že si myslíte, že jste to všechno zničili. Čím dříve se vrátíte k těm správným návykům, tím lépe. Pokračujte ve své cestě za svým cílem, protože občas se to prostě podělá, ale to neznamená, že přestaneme dýchat, že to nepřežijeme. Naopak. Chybami se člověk učí :) Stůjte si za svým a jděte si za svými plány, které jste měli i před "prohřeškem". Jednou jste svou cestu začali, tak ji taky dokončíte. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)